Bazı kişiler vardır, yemek yapan kişinin yanına gidip başının etini yer. Şunu şöyle yap, bunu böyle yap gibi.
Peki sen bu gibi durumlarda rahatsız olur musun?

Peki sen bu gibi durumlarda rahatsız olur musun?


Öyle hanımefendi bir insanım ki su içerken bile dikkat ederim. Ses çıkmasın vs vs diye. Öyle bir adam hayatımda idi ki sabah kahvaltısında kulağını karıştırıp sonra o eli ile yemek yiyen. Mekana gittik bira içeceğim afedersiniz bana dedi ki bardak ile iç siz böyle bir durumda ne yapardınız!!!
Babannemden bahsediyosun sen😅 çok gıcık oluyorum ama yapacak bir şey yok yaşlı sonuçta tatlı gıcık :)
Evet, oluyorum.
Rahatsız olurum, her şey bana bırakılmalı.
Cevap
6Cevap
Tabiki çok karışılırsa rahatsız olurum.
La zaten kırk yılın basinda bir yemek yaparım. Biri gelir carcarcar konusursa all la alalalalalal sen yap derimmm net.
Kesinlikle en nefret ettiğim şey.
Bir iş yaparken bana karışılması.
Fikirlere açığım ama dayatmalara asla.
Ben yemeğe kendi hayal gücümü katarım. Emir verici tarzda ise uyarırım güzelce. Tavsiye ise problem yok. Ben böyle yapıyorum buyur sen de yap derim 😀
Uff hem de ne sinir olmak. Bak vaziyet aklıma geldikçe sinirleniyorum :D Çok biliyorsun madem gel yap diyesim geliyor.
Nasıl ses tonuyla söyledigine baglı. Yönlendirilmeyi severim ama kural verirmişcesine bir uyarıyı dikkate almam bildiğimi yapmaya devam ederim :)
benden daha uzmansa sonsuza kadar karışabilir ama öyle anne, teyze , arkadaş , sevgili karıştırmam oyarım
Aynen rahatsız edici bir durum. Öyle bişey olduğu zaman geç sen yap ozaman diyorum direk.
Cok rahatsiz edici bir durum. Ben yemek yaparken kimse karismasin
Evet o açıdan evde kimse yokken müzik, dans eşliğinde yaparım
Hayır. Çünkü yemek yapmam. Tüm işi ona yıkar giderim. *-*
Hemde en sinir olduğum şeydir bu yüzden mutfağıma kimseyi sokmam.. Yemeğime asla karıştırtmam..
Olmam. O da yiyecekse tabii ki direktif vermesi lazım
Evet çok sinir bozucu 😣 benim hiçbişeyime karışılmasin 😅
kesinlikle aşırı rahatsız oluyorum annem sürekli karışır bana duy beni anne bir rahat bırakta öğreniyim demi ama
Yok canım ne rahatsız olması boğazına bıçak dayayasım geliyor o kadar 😂😂
Evet çok rahatsız olurum... Mutfakta Kraliçe benim olmam lâzım
Sadece yemek yaparken değil genel olarak ben birsey yaparken kimse birşey yapmasın söylemesin
Aşırı rahatsız olurum hatta o kişiden tiksinebilirim
Evet çok sinir olurum karışılmasına madem okadar biliyosun al sen yap diyesim geliyo 😃
En sinir olduğum durumlardan birisidir, çok maruz kaldım bu duruma. Yazık bana😂
Aşırı derecede hemde mutfağa kimseyi sokmuyorum
My gudnıs!! Kepçeyi kafaya çat yerler!!
Tavayı tencereyi kafasına geçiresim gelir
Kesinlikle mutfakta is yapacaksam tek olmaliyim
Nefret ederim. Naptigimi anlamiyorum
Okurken sinirlendim 😀
En nefret ettigim şeydir
Elbette çok sinir bozucu birşey olabiliyor :D
Yemek yapmam genellikle
hemde aşırı rahatsız olurum
Evet kimse karışmasın
evet çok hem de
Karışan kişiye göre değişir
Evet rahatsız edilmek istemem.
Evet sevmem mutfakta tek olmalıyım mümkünse
Evet nefret edeerim birde izlenilmekten
Mutfağa kimseyi almam lqwje
Evet mutfağımda bana karışılsın istemem.
Çoook nadir.
yesssssssssss
İki gözüm dahi olsa karışırsa gözlerini oyarım
Ayar olurum, net
Evet.
Deli olur yapmayı bırakırım
Evet
Evet
Mahvederim😂
Fazlasıyla
Evet olurum
Evet
hiç sevmem..
Olurum
Hiç sevmem
Olurum tabi
Evet :)
Olurum😃😃
Evet olurum
Hayır
Yemek yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?