Yemeğimden yiyeceklerini tahmin ettiğim için defalarca "Sen de söyle, hadi sen de ye." diyorum ama tok olduklarını söyleyip istemiyorlar. Benim yemeğim geldikten sonra "Dur tadına bakayım." deyip başlıyorlar yemeye.😂 Sizde de böyle oluyor mu?


Çünkü öyle tadı daha güzel oluyor ve arkadaşlarımı sınır etmek hoşuma gidiyor 😂😂
Kendi tabağımda aynı yemek olsa bile arkadaşımın tabağına iş atar göz koyarım.
Cevap
5Cevap
Bir kısmı bunların yüzsüzlükten dolayı yaparlar.
Hiç sevmiyorum o tarz tipleri paran yoksa söyle ben ısmarlayim sana ama yemeğime dokunma be kardeşim 😂
Bir bütün yemeği yiyemeyecek kadar toklar, söyleseler istaf olur ama siz yerken canları çekip bir parça alıyorlar.
Bunu ben sevgilime yapiyorum Allah ona sabir versin 😂
hiçbir arkadaşım böyle değil. biz ısmarlamak için tartışıyoruz ya.
öyle insanları hiç sevmem ya herşeyi paylaşırım yemek asla
Of en sinir olduğum şey. Açlıktan öleceğim yemek söylüyorum hepsini tabi ki ben yemek istiyorum. Hemen gözlerini dikiyorlar yemeğime
Hayatta en nefret ettiğim şeydir öyle bişey yaptıklarında yemeyi bırakıyorum
İşte para gitmesin diye yapıyorlardır yemek söyleme sende
Ben öyle bir durumda paylaşmıyorum :)
kırılan kırılsın küsen küssün :D
Bana suana kadar öyle bir cesarette bulunan olmadi yemeğimi ellenmesinden nefret ederim porsiyonu bozuluyor
Canları dayak istiyor çünkü
Çok sevdikleri için ısrarcı oluyorlar
Cimriler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?