Neden arkadaşlarımız sürekli ısrar etmemize rağmen kendilerine yemek söylemeyip bizimkinden yerler?

Yemeğimden yiyeceklerini tahmin ettiğim için defalarca "Sen de söyle, hadi sen de ye." diyorum ama tok olduklarını söyleyip istemiyorlar. Benim yemeğim geldikten sonra "Dur tadına bakayım." deyip başlıyorlar yemeye.😂 Sizde de böyle oluyor mu?
Neden arkadaşlarımız sürekli ısrar etmemize rağmen kendilerine yemek söylemeyip bizimkinden yerler?
Neden arkadaşlarımız sürekli ısrar etmemize rağmen kendilerine yemek söylemeyip bizimkinden yerler?
Cevapla