Pikniğe gelen arkadaşlarım neden böyle yapıyor?

Perşembe günü pikniğe gideceğiz ben ve iki arkadaşım (kardeşler) . Ben starbucks kurabiyesi çilekli pasta ve patates salatası yapıcam. Onlara ne ne yapacaklarını sorduğumda bizde kek yapar geliriz dediler. Şaşırdım bende ben o kadar uğraşacağım. Onlar birde 2kişi sade kek yapıcak. Biraz saçma değil mi 😐
Pikniğe gelen arkadaşlarım neden böyle yapıyor?
Cevapla