Gün gurubumuz arkadaşları neden böyle yapıyor?

Bir gün gurubumuz var ayda bir buluşuyoruz. WhatsApp grubumuz da var birlikte bu sebebden. Ben 1,5 sene önce katıldım aralarına.. ilk başlarda herkes iyidi hoştu. Son zamanlarda baktım ben bisey yazınca cevap ya gelmiyor ya geç yatıyorlar diğerlerin hemen dönüyorlsr. Ben çakıştığım için hep gidemiyorum buluşmaya artık. Gidincede ya soğuk yapıyorlar yasa laf sokuyorlar. Anlamıyorum neden kötülük etmem … laf söylemem. Kaç gündür guruba mesaj gelmiyordu şimdi de biri akşam falan kişi bekliyor gelmek isteyen olursa yatmış 😒yani bence bensizde başka bir WhatsAppgurup kurulmuş. Kız yanlışlıkla buna attı dedim … 😔 niye öyle yaparlarki.. hep saygılı iyi biri olmaya bakyioeim.

Gün gurubumuz arkadaşları neden böyle yapıyor?
Cevapla