Arkadaşlarının böyle yapıp böyle davranması garip değil mi?

Yaşım 22 Okuldan biri bana yazdı tanışalım diye bende arkadaşlıktan ötesini istemiyorum dedim tamam dedi kahve içelim dedi gitmedim sonra arkadaşları ben varken çocuğa adım at adım at diye bağırdı arkamdayken sonra ben de çocuğa konulmak istemiyorum arkadaşlıktan ötesine taşımak istiyorsun gibi dedim yok nerden çıkardın davranışlarımı böyle yorumlaman garip falan dedi amacı ne yani?

Arkadaşlarının böyle yapıp böyle davranması garip değil mi?
Cevapla