Kahveyi çok az içsem bile çarpıntı yapıyor. Neden böyle oluyor?

18 yaşındayım Kahveyi günde 1 bardak içsem ya da en basitinden nescafe kahve bile sayılmaz resmen şeker falan o bile sadece 1 bardak içsem o gün çarpıntı yapıyor eskiden böyle değildi hiç. bunun nedeni ne olabilir vücudum kafein çarpıntısına kronikleşti mi acaba bilenler yazabilir miii
Kahveyi çok az içsem bile çarpıntı yapıyor. Neden böyle oluyor?
Cevapla