Heoy selam KScanlar,
çikolatayı en çok tüketen ülkelerden teki olduğumuzu okudum. ^^ Çeşit çeşit çiklatlar, farklı farklı fiyatlar demek. 1 TL'ye de var, 100 TL'ye de.. Peki ya sen bir çiklata en fazla ne kadar verirsin?


Taa küçükken babamın bana verdiği yol parasını kardeşime çikolata 🍫almak için harcardım..
2009,2010 yılı sanırım o zamanlar bir çikolataya 3 ₺ öderdim, sırf kardeşim için.. Onun yüzündeki mutluluğu görmek için, o yolu da yürüdüm.. Sevdiklerim mevzu bahis olunca (ve tabi bende çikolatayı 🍫çok seviyorum) çikolata alırım. Damak çikolatanın mini çikolataları var, işte onlara 16 ya da 18 ₺ ödedim..
Ama maksimum bir çikolataya 5 ₺ öderim
Benim için tadı önemli. Sürekli yediğim çikolatalara 5- 10 liradan fazla vermem. Ama denemeye değer lezzette bir çikolata varsa o zaman daha yüksek meblağlar verebilirim.
Paketli markalara en fazla 30 40 lira falan veririm. Ama özel günlerde falan şu el yapımı butik çikolatalardan aldığım oldu, 80 liraya da almışlığım var. Normalde günlük çikolatama 20 lira bile çok.
Cevap
11Cevap
Geçenlerde milkanın yumurtasını buldum baya da para verdim aşırı bayılmadım ama sevdim. Milka olursa baya verebilirim😅
En fazla 100 TL veririm. O da çok kaliteli bir şey olacak..
Markette en çok çok tercih ettiğim çikolata.
İsveç çikolatası Toblerone..
Bir çikolataya en fazla 20 TL verebilirim..
Bitter severim, eti bu işi biliyor derim, alırım eti karam, kafam rahat, çok da harcamam. Allahım çikolataya mani yaptım 😀
DeLafee’nin yenilebilir altın içeren çikolatasına hakettiği parayı veririm.
Hediye gelmişti😏
enfestiooo cikileta o 🐰
Tatlı sevmem ama aşırı canım çikolata yemek isterse ilk gözüme çarpanı alırım ve fiyatı önemli olmaz benim için
Tatliya cikolataya zaafim oldugu icin sekerli su olsun yeter bana markasi fiyati hic onemli degil 😂
Bu çikolatanın kalitesine göre değişir.
Sadece marka diye fahiş fiyatı vermem.
Hiç fiyata bakmıyorum, bu aralar Milka oreolu seviyim her gün bir kare😌
Değişiyor ama günde en az 3 4 tane çikolataa yerim..
Kaliteli bir bitterse 100 Tl kıyarım kahve yanına mis %80-%90 olacak üf
Çikolata sevmeyen tek kadın olarak tarihe geçmek istiyorum
Bu alacağım kişiye göre değişir :)
Doktor çikilita yememi yasalıdığı için hiç vermem
Normalde en fazla 5-10 lira veririm
Sevgilim yok ve ben hergun çikolata yemem bas ağrısı çekersem yerim
Çok sevmiyorum bir sürü aldım halen dolapta duruyorlar
Hakettiği kadar, bundan sonra böyle çikolata işine geliyosa hadi yallah😃
en son 3.50 tl verdim elim titredim gözüm doldu😂😂
en ağır 3 çikolatayı aldım 20 verdim bişey değil ya bana keyif veriyorsa ne önemi var
İnsan sevdiğine fiyat bicer mi? Cok ayıp.
Eğer güzelse 100tl bile veririm
Böbreğimi veririm bir oda dolu çikilatam olursa
Ben çikolataya hiç para vermem 😃
Elit çikolataya değer.
Hiç sevmiyorum çikolata
150-200 kadar veririm.Çikolata kırmızı çizgidir.
Çikolatanın her türküsüne can kurban:)
10-20 TL den fazla vermem
Ayy çiklata baak neka güzel
Markaya bağlı bazı alman çikolataları çok pahalı
Tabılronenun fiyati kadar işte
Cebimde param varsa fiyatı önemli değil öderim.
5 lira veririm en fazla.
bi dahaki aldığımda etiketine bakayım
en fazla 9 lira vermiştim ama tadı cidden güzeldi
Maks 20
537174739 tl cik
25...
Fiyatı önemli değil yeter ki çikolata olsun😸
Kaliteli olduktan sonra 30 lira bile verebilirim
20 lira
10 yada15
20 tl
Çok verebilirim
Fiyatı önemli değil yeterki tadı güzel olsun
10 liradan fazla vermem
Çikolata sevmem o yüzden en fazla 5 tl veririm
10 tl
En fazla 15 tl
3 lira
Eeen çok15
Hakettiği kadar
5 tl
bir çikolataya gidipte 200 tl veremem heralde
7 vermiştim.
10 lira
10 tl
5 tl
Para vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?