Ülkemizde bu çok yaygın bir durummuş. Çok insandan duyuyorum. Kadın, erkek fak etmez, eşi yemek beğenmediği için tekrar yemek yapmak zorunda kalan insanlar var. Siz olsanız kalkıp tekrar yemek yapar mısınız?
Eşiniz, yemeği beğenmedi diye tekrar yapar mısınız?
Ülkem de çıkan çoğu yemek Lüx tür. Bu dünya da insanlar böcek, Köpek gibi şeyleri yemek zorun da kalıyorlar🤢 Bir insan o kadar çaba sarf edip emek harcayıp. Eşi. Bir. Şeyler hazırlamış ise bunu Red. Etmek iyi bir davranış değil Beyenmiyor ise Yemeği kendisi yapsın
Ben yaparım Hiçbir şey olmasa bile kahvaltılık veya aperatif tarzda bir şeyler hazırlarım. Ki yaptığım yemeği beğenmeyecek kişinin alnını karışlarım falan dermişim🤣🤣🤣 Ben beğenmezsem az yerim, eline sağlık derim. Tekrar aynı yemeği yapacağı zaman beraber yaparız. Sakinsem yemeğin yapılışını da anlatırım
Eşim yeniden yapmak istese bile izin vermem yeniden yapmasına. Yiyivereyim ne olacak yani? Evde kötü olunca yemek annem yeniden mi yapıyordu sanki? Şımarmanın anlamı yok.
En başta zaten beğenmeyeceği yemeği yapmam, sabahtan sorardım ne ister diye. Aklına birşey gelmezse yemeyeceği şeyi pişirmem. olur da yine beğenmezse pratik bir şey hazırlarım elime mi yapışacak? Her gün olacak şey değil nasıl olsa
Beğenmediyseee bi daha o yemeği yapmamm o an tekrar aynı yemeği de yapmamm. Beğenmiyorsa kendisii yapsın yapmıyorsa sipariş versinn.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
beğenmessem eline sağlık der çaktırmadan doydum falan vs bişeyler derim. Yüzüne vurup tekrar yemek yapmam ama bikaç tavsiye veririm soyle olsaydı daha iyi olurdu gibi bidahakine birlikte yapalımmı derim. Hem vakit geçer