Selam🐾
Arkadaşlarınız ile buluştuğunuzda en çok yediğiniz yemek hangisidir? Her buluşmada yediğiniz bir yemek var mıdır?👇
Arkadaşlarınız ile buluştuğunuzda en çok yediğiniz yemek hangisidir? Her buluşmada yediğiniz bir yemek var mıdır?👇


Sellam,
Biz genelde burger king den hamburger yeriz.
Hatta hep oturduğumuz masa var mekanı baya sahiplendik
Cevap
23Cevap
Hamburger, pizza, iskender genelde bunlardan bir tanesi oluyor.
Şu an arkadaşlarımla dışarda yemek yemiyorum ama normal de arkadaşlarımızla dışarda yemek yiyeceğimiz zaman genellikle döner, tantuni ve lahmacun yerdik. Öğrenci olunca mecbur bunlara kalıyoruz. 🤤🤣
Tavuk :D çünkü eve çağırıp tavuk yapıyorum. Dışarda abur cubur yemekten iyidir. Zaten onlarda yemekten anlamıyor bana da en basit o geliyor.
Kim ne isterse onu yer normalde. Ama özellikle suşi yemeye gitmişsek, ortaya alırız. Bir de tatlıları da paylaşarak yeriz.
Benim arkadaşım olamadığı için bilmiyorum kendim yemek güzel ama
Arkadaşlarımla buluştuğumda yeri ben belirlerim genelde. Farklı yerlere gidip ona göre yorum ve görüş paylaşırım. O yüzden yediğimiz yemekler değişir.
Hamburger pizza İskender ve tatlılar zaten en çok buluştuğumuz 4 arkadaş grubumuz var
Hepimiz tok oluyoruz genelde. Ondan dolayı kahve ya da çay içiyoruz 😂
Hayatım boyunca kimse ile buluşmadim ama Mevlana pide seviyorum
Pizza oluyor genelde sonra da kahve içmeye gidiyoruz
Her buluştuğumuzda farklı oluyor ya en çok diye nitelendirebileceğim bir yemek yok sanırım
Benim en sevdiğim yemek açık ara makarnadır. Hem basit hem leziz 😁
Genelde pizza, dürüm, ızgara, suşi gibi şeyler yiyoruz arkadaşlarımla buluştuğumuzda.
Çift lavaş döner (tavuk/et),
Tek lavaş dürüm (tavuk/et),
Bütün/yarım ekmek (tavuk/et)
hafif tatlılar tatlı yiyelim tatlı konuşalım diye
Hamburger pizza dürüm
hatırlamıyorum 😂😂😂 o kadar uzun zaman oldu ki
Midye bira, çiğköfte ve kumru
Genellikle hamburger oluyor
Hamburger ya da pizza ya da her ikisi 💘
Köfte , pizza , biftek, İskender, falan
İskender ya da noodle sksksk
Vallahi beyti yiyoruz biz
Ciao🦇🍀
Arkadaşlarım yok.
buluşmam.
Arkadaşlarım yok
Çıtır tavuk 🤤
sanırım çikolata paramız anca ona yetiyo hahdhs
Bira, patates kızartması
Tavuk dürüm ayran efso :)
Durum Pizza çiğköfte değişiyor
Hamburger
çiğköfte
Iskender😛
Pizzaaa
Döner yedik hep
Arkadaş ortamım yok maalesef
Benimde hic hayatimda arkadasim olmadi
Yalnız olmadığıma sevindim
Tesekkurler🤗🤗🤗
Döner, tandır kebabı. adana...
hersey yıyoruz
makarna ve pizza sipariş eder yeriz
Lahmacun.
iskender ya da kokoreç gömeriz
Hamburger 🍔
Kebap
Hamburger
Pizzaaa
suşi
Birbirimiz
Hamburger
Pizza
Pizza
Kokoreç ve uykuluk
Hamburger
Makarnaaa
hamburger
dürüm
sanırım iskender
Dürüm yerin
pizza
Var hamburger
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?