Arkadaş ortamında en çok pizza severim. Sizin favoriniz nedir toplandığınızda?



Pizza yi bende severim, bunun yaninda Turk mutfagi muhtesem otesi,
Japon, Vietnam, Italyan, Surinam, Pakistan ve Cin (wok) mutfaklarini severim.
Hamburger, çiğköfte, döner / dürüm, pizza.
Evdeysek de işte dolma sarma kısır börek çörek😂😂 ALLAAAAHHHH😂😂😂
Hamburger Şirinevler bilen vardır illaki burger yiyelim var birde Bahçelievler yayla da on numara burger yapıyorlar lokum burger 17 TL
Mangal, ocakbaşı, midye, ince hamur 60 santimlik pizza.
Cevap
27Cevap
yemek olsun da her şeyi yiyoruz valla ben arkadaşımın sırf tatlımı yemeyeyim de kendisi yesin diye yaladığını biliyorum :D asjha tabbi ki de yedim ona yedirir miyim asfjhd böyle de midesiziz
tabiki bende herkes gibi pizza diyorum :) ama öğrenciyiz simit ayran :Dherkese ı run bana bir ı run :D
Arkadaşlarla yemek yemek pek keyifli geçmiyor. Çünkü nazik bir şekilde yiyemiyorum.
Ben hamur isinden uzak durmak zorundayim oyuzden tavuklu bisiler tercih ederim
Valla acikinca buldugumu gomerim. allah ne verdiyse.
Makarna pilav tavuk sote kola ne pizzasi ya tavuk doner pizza da yeni ckmis 😂😂😂
Biz bir türlü aynı yemeğe karar verip yiyemiyoruz ki😂
Fast food.
Bende toplanıp rakı muhabbeti yaptığımızda ızgara et ve tavuk ana yemek tercihim
arkadaş ortamı diyince gözümde direkt pizza canlandı ya nedense
lahmacun tek gecerım ya da adana kebab durum olacak acılı salgam ıle
Midye Dolma :)
*Gecen bol olsun.*
Burger King benim için tartışmasız :D
dürüm :D
ya da burger king :D ahh öğrencilik :D
Pizza, lahmacun, döner, tost
Lahmacun. Eve en çok söylediğim yemektir.
Çiğköfte partisini severim.
çiğköfte + ayran (en keyiflisi bu)
@Anwen34 yaw bir git damak tadı alınmış insan :D
@Anwen34 Allah seni alsın :D gözüme gözükme :D
@Anwen34 naslaa
@Anwen34 git burdn
@Anwen34 çok uzaklaraa :/
@Anwen34 tamam
Ortamlarda Bence en iyi kebap çeşitleri gidiyor
Arkadaşlarla balık yemeğe gitmiştik keyifliydi.
Burger'de hamburger yemek.
Patlamış Mısır
Çekirdek - Kola
Bira varsa tabi ki patates kızartması :D
Cağ. kebabı yerken cok eğleniyorum 😍😍
Çiğ köfte tabi biz yaparız. 😂 ew yapımı
Pastalar
Börekler
Sarmalar
Pizzalar
Dürümler
pizza çünkü 1 tanesi 3 kişiyi doyuruyo
Fast food genel olarak severim ayırt etmem
Pizza ve hamburger 👍🏻
balık ızgara (rakı olmazsa olmaz)
Hamburger istiyorum ama ya
Bende pizza demek istiyorum
Aslında kumpir yemek de çok güzel oluyor :)
@Anwen34 sade de güzel oluyor ama karışık seviyorum 😊
@Anwen34 fazla olmasın :))
@Anwen34
Ya burada bana xper kazandığını söylüyor ama hiç aratmıyor neden?
@Anwen34 ne hakkında bilgi almak lazım?
Çiğköfte, hamburger, pizza
Biberli domatesli tavada yaptığımız yemek 🥘
favori mangal partisidir
Zeytin ekmek
Kahvaltı, pizza :)
İşkembe çorbası
Havyar😛😋
Waffle
Börek, kek falan
pizza
karışık bazende salam ve sosissiz bol çeşit çeşit peynirli
bazen acılı bazen acısız sen
her markanın büyük boy anlayışı farklı eskiden 38 bedenken ince ve büyük boy pizzayı rahatça yerdim üstüne pasta vs
şimdi ise ancak yarısını yesem tıkar 36 beden oldum midem küçüldü
@Anwen34 neyi
Hamburger
Lahmacun.
Çiğköftee flflf
Makarna 😂
Kumpirde güzel ya.
Pizza , kokoreç,
Acılı kebap
Pizza
Döner
Sushi
Kısır
Kokorec adamim be
Islak hamburger
Kısır 😂😂😝😝😝
Çiğ köfte 😃
pizza ve çikofte😂
Spagetti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar