Arkadaş ortamı olunca ve güzel sohbet meydana çıkınca o sırada karnınız acıkırsa yiyecek olarak neler tercih edersiniz?


Arkadaş ortamında ne varsa yerim..
Çekinmem..
Hususi yemek yemeye gideriz zaten..
Kah pikniğe gideriz..
Kah güzel bir restauranta..
Kah uzak bir yerde güzel bir yer vardır orda yeriz..
#Vesselam
Arkadaş ortamında biz sadece nargile tercih ediyoruz, oda yiyecek kısmına girmiyor. :p
Hamburger, çiğköfte, döner / dürüm, pizza.
Evdeysek de işte dolma sarma kısır börek çörek😂😂 ALLAAAAHHHH😂😂😂
Teşekkür ederim 😄😄
Hiç bir zaman arkadaş ortamında yemek yemedim. Ve arkadaş ortamım olmadı.
Cevap
58Cevap
Karnımızı doyurmak için lokantaya gidiyoruz ama, atıştırmalık gibi sorarsan: Cips, çikolata, kek, gibi aburcuburlar işte.
Sakın hamburgere, pizzaya girme. Çorba en iyisi. Hem ucuz hem de karşındakine karşı gülünç duruma düşme imkanı az.
Mangal ve çilingir sofrası zaten arkadaşlarla keyfi çıkar. Tek başına ne zıkkımlanırsan zıkkımlan tadı yok zaten
Daha pratik şeyler, çünkü ona zaman ayırdığım için yemeğe geniş bir zaman ayırmak paylaşacağım şeylerinin önünü tıkıyor.
Arkadaş ortamım varken döner yiyoduk çiğköfte falan yiyoduk
En nostlaljk olanı ayneen 😆
Kahvaltılık yiyecekler arkadaş ortamında sohbetten yemek yapmaya fırsat olmadığı için en guzeli 😊
Abi çiğ köfte ayran candır daha sonra çekirdek ve gazlı içececek, arada bir fastfood
Çay sigara.. cips kola.. çikıleta pesküvit..
Çok acıkma durumu olursa evde ne varsa artık imece usulü birşeyler yapardık ama uzun zamandir olmadı
Gencleri bilmem ama bizim yas grubunun malum
Kisir kek borek vs vs
Dedikodu yaparak birbirimizi yemekten fırsat kalırsa en çok çekirdek cips kola sanırım.
Allah ne verdiyse 😂 sohbetten yemek yapmaya üşeniyoruz hazır da ne varsa güzel olur
Kisir ve makarna salatasi cok iyiiii karniyarik pilav gibi ama arkadas yemegi😂
En çok değil de, o an ne yemek istersek, onu yaparız ya da sipariş ederiz.
Eger fast fooda düşkünlük yoksa kahve ve yanna bir kurabiye :)
ortamda ne yeniyorsa o ama adana acili olsa daha guzel olur veya doner😋
Hamburger menu takiliyoruz genelde. Ya da tatli bir seyler.
Makarna ya da çekirdek+ cips +ayran süper oluyor 👍
Mücver ve makarnaydı bir aralar sonra yapmaya üşenmeye başlayıp hamburgere döndük
Biz daha çok bir araya gelip kendimiz yeni tatlar yapıyoruz🙂
Pek birşey yemiyoruz. Oyun oynarken çay çorba içiyoruz o kadar
Genel olarak salata ayran ve et olan bir menü tercih ediyorum. Ev yemeği olursa hiç hayır demem. Çünkü diğerlerinden daha sağlıklı
Genelde kim ne yiyorsa bn hiç kimse 'nin yemediğini yiyorum
Genelde Ev yemekleri tercihimdir arkadaş ortamıda olsa
Fast-Food:McDonalds
*Gecen bol olsun.*
Bir de zurna dürüm, tabii:)
Zurna dürüm hımm güzel ve doyurucu bir lezzet
Çikolata ve kahve oluyor genelde :-) :D
Kurabiye kek ya da cips cay lahve
Pizza kazanıyor genelde
Sağlıksız ne kadar şey varsa
Cips pizza mısır
Balli hardalli gong ve browni sverim
Alayım be
Tercih zor değil açken ben ben degilim😄
ton balıklı salata heryerde her zaman
Lahmacun+yine lahmacun
Pizza Köfte Dürüm Waffle
fast food ürünleri oluyor genelde
Burger, kekiklim ve iskender.
🤔sanki hep kahve iciyoruz yiyecek degil de
Abur cubur çikolata genelde ✩
Dürüm😂😂@ufaktanyöneticiadayı bilir😂
Arkadas ortamim yok ama pizza
Allah ne verdiyse artık 😂🙈
Her seferinde yemediğimiz bir şeyi deniyoruz.
Hiç düşünmemiştim 😀 milkshake olabilir belki
Etli ekmek ya da çiğköfte
Rakı balık ayvalık...
Genellikle abur cubur oluyor :P
Tavuk dürüm artı ayran 😂
Kahvaltılık biseyler , çiğköfte, makarna falan :)
Ben kahvaltıda denemedim 😀
Ahah😀
Kremalı, tavuklu, mantarli makarna 😍😋😋😋
Sırasıyla kırmızı et tavuk Balık sakatat
Pizza pizza pizza ve efessss 😂🤣😎
Pizzaaa 😍 hamburger 😍 cigkoftee 😍 cipss kola 😍
Çekirdek cips sigaraa
Az pişmiş gergedan y. rrağı
Kfc, makarna, kebap çeşitleri
Pizza, lahmacun, hamburger, köfte, vs vs
Bisküve kola çekirdek cips 😂
Geneld ehamburger patates yad apizza
pizza yaaa can çekti :)
MAKARNA MAKARNA MAKARNA
Plav üstu kaşarlı döner😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar