İftarda yediğiniz yemeğin kalanını sahurda tüketir misiniz?

Arkadaşlar selamm biz evde sürekli iftardan kalan yemekleri sahurda ısıtıyoruz. Böylece kalan yemek çöpe gitmemiş oluyor. Siz de böyle yapıyor musunuz? Yoksa kahvaltı tarzı yemekler mi tercih ediyorsunuz? 😋
Evet, çöpe mi gitsin
Hayır, yemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İftarda yediğiniz yemeğin kalanını sahurda tüketir misiniz?
Cevapla