Güncellemeler
+1 yıl
ya arkadaşlar bazı günahlar işleniyor derken bu saatte biber dolması yemek zararlı kalorili anlamında dedim bir kişi de anlamadı be 😂😂😂😂
anlamadığım sadece içi yenicekse niye biber dolması yenir ki 😀
gece gece günahlar işleniyor bu saatte biber dolması yiyorum soru esti böylelikle 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Ben kabuğu ile yiyorum :D genelde ayırmadan, afiyet olsun abla
teşekkürler barışcım 😌
Tek lokmada mideye indiririm. Hele kuru biber dolması ise tencereyi komple bitirebilirim.
Kabuksuz seven, gitsin pilav yesin bu lezzete aybetmesin =/
tek lokmada nasıl yiyorsunuz
Sabır ve antrenman gerektiren zorlu bir yol.
Eğer sizler de bıkmadan usanmadan biber dolma eğitiminize devam edebilirseniz, bu mertebeye ulaşabilirsiniz :/
yaaa 😔
Bu günaha ortak olmak isterdim ama sonra pişman oluyorum, 10 kilo vermek kolay olmadı. 😂
Biber dolmasının güzel yeri bence kabuğu. ❤️
10 kilo mu verdin 😀
İvit. 😋
Kabuğuyla yiyorum. Diğer türlü salçalı pilav yapar yerdim 😂
çok doğru 😀
Dolmaysa hakkını vermeli yani 😂
Kabuğu ile yemek nedir? Biberle birlikte yerim ki öteki türlü olsa içi için pilav yaparım
anlamadın dimi kabuğu derken biberinden bahsettiğimi
Çocukken kabuğunu yemezdim şimdi kabuklu yiyiyorum 😁
aferin 😀
Dolma yaptın aklına geldi herhalde 😁
soru detayını okumadın herhalde 😀
ben yapmadım annişim yapmıştı
He afiyet olsun:))
teşekkürler ☺️
Çok acıysa yenmez acı değilse iki lokmada gömülür 😃
acı dolma biberi var mı 🙄 kuru biber değil mi acı olan
Bu mevsimde kurusu güzel olur o yüzden diğeri aklıma gelmedi 😃
taze olandı benim yediğim 😀
Kabuğu ile lezzetleniyor diğer türlü salçalı pilav yiyorsun çok yavan😀😀😀
demi kız o zaman pilav yiyin o biberin içine kokusunu vermesi falan lezzeti orada
Aynen şekerim
☺️😘
Abla ben sadece üstündeki domatesi yemiyom :( Gerisini gömüyom :( Afiyet olsun abla :(
sağol 🥺
Sadece içini yiyecekse o kadar eziyet niye 😂
bilmem vallahi 😀
Çok değişik durumlar 😂
Sadece biberini yerim. İçine dokunmam.
Sadece içini yiyenlerle takas yapabilirim 👀
bu daha ilginçmiş 😂
Bazen biberinde değişik bir acılık olur. O zaman yemem ama normalde hüp hüp atarım ağzıma 😂
Yemek canavarıyım ben. Önüme yemekleri koy. Geç karşıma seyret. Bak nasıl güzel yiyorum 🤤🤤
😂😂😂
Sadece içi yenecekse biberi, kabağı niye alıyoruz? Elbette sebzesiyle yenir.
aynı düşünüyorum
Önceden sevmezdim sonradan çok sevmeye başladım kabuğuyla yerim ama hala iki yaprak sarmasını da sevmiyorum
Sorunun giriş gelişme ve sonuç ilişkisi on numara:)
Ben biberi de yerim.
Bu saatte de iyi gider he afiyet olsun
beğendin mi 😂
Evet beğendim tabiki:)
Biber dolmasından mevzu nereye gitti öyle.
nereye gitmiş ki 😂
Neyse ben bişey demeyim ;)
Eskiden sadece içini yerdim artık hepsini yiyorum
Biber dolmasını her şeyiyle bütün olarak severim, ama kabak dolmasının sadece içini yerim
Eskiden sadece icini ama simdilerde dışınida yiyom ama ii pişmiş ise
Cevabını yazmışsın zaten. Biberini yemeyeceksem, neden biber dolması yapayım?
yazarım öyle
Kabuğu ile içini açacak yoğurdu koyacaksın 😊
dimi ☺️
Kalite kızsın be
teşekkürler ☺️
Tanımak isterdim 😊 seni
pek kimseyle tanışmıyorum burada
Biliyorum da çok istiyorum
maalesef :)
Üzme beni hadi ya 😊
hayır
Canın sağolsun üzdün 😊
Günahlar islenmesin diye biber dolması yesin herkes
ne alaka ya 😂😂
Sende ise yariyosa millettede ise yarar
Tabiki kabuğuyla yetim.
*yerim
Hep birlikte yerim ama patlıcan dolmasının sadece içini
Kabuğu ile birlikte yiyorum
doğrusu o
Tabi ki. Sadece içini yiyecek olan gitsin pilav yesin 😂
😀😀
Ben içini yiyorum 😐
ne anlamı kaldı o zaman 😒
Sadece biber dolması yaptıkları zaman mecbur içini 😬
yav ne anlamı kalıyor o zaman biberiyle yiceksin onun olayı o 😀
Biber sevsem yerdim zaten. Dolmada güzel değil 😐
ha sevmiyorsan bilemem tabii ben çok severim
Kabuğunu da severim ben. 😬
bende 😀
Olsada yesek bide kırmızı biber offf
kırmızı biber mi 🙄
Evet
Dışı ile yenmicekse neden yiyoruz dolmayı.
evet o zaman pilav ye demi
Eee yaniii 😂 dolma ince çizgim
benimde sarma 😀
Ufff özellikle beyaz lahana sarması🤤
hayır efuliş yaprak sarması 😒
Seni mi kırcam olur ama yoğurtlu 🤤😍
sarda yiyim ya 😂 ben saramıyom
Ooo ayıpsın kız kıza gecesi sözün var sarayım sabaha kadar gömelim korku film eşliğinde 😂
yaa yemin ederim kalbimi feht ediyorsun böylesi 😌❤️ sabaha kadar elimde tencere sarma mı 🥺 bir de korku filmi izliyorum offf ya
Eeee ne zaman 😂
lokasyonum uygun değil ki hayal işte 🥺 gene isyan 🥺 off keşke hep sağımda solumda sarma çok güzel arabilen insanlar olsa ya sıkılana kadar yesem
Özel jetimi gönderiyorum seni aldırmaya 🥺 içime işledi yahuu girdin damardan
christian grey özel jetini senle bana gönderse keşke 🥺 ama pilotuda kendisiymiş 🤪😬😬😬
Onunla seninle olduğun yerde benim ne işim var kız 😂😂 gözün beni ve sarmayı görür mü hiç ahahahhah
görür ki 🙄 ben sarmayı yerim valla sen konuş onla 😂😂😂
O benim ilgimi cekmiyor ki 😂
benimde çekmiyor jeti var diye dedim di 😂😂😂
Ulan yaaa ahahahahah adamı beğeniyorsun sandım ben 😂 güldürdün be merolice
yok be hugh jackman olsa neysem 😂😂😂
Robert downey jr varken diğerleri kim ola😍😎
o da hugh tipinde işte 😀 karizma adam iron man de ona hayran olmuştum
Fena karizma yaaa evet benziyorlar birazcık 😂
nasıl konu biber dolmasından buralara geldi şimdi ahahhaha hahahay
Harbi yaaa ahahahahahha 😂😂
benim çenem işte şaşırdım mı hayır 😂😂
İyi ayak uydurdum heee 😂
evet aferin kız 😀 düşük çeneli demek istemedin ama bana demi 😂
Yok kız niye diyeyim seviyorum seninle muhabbeti 😂
zaten çenemi herkese düşürmem ki 😒 (gizliden güzel bişeyler dedim) 😀
Eytt beee 😍aldım mesajı. Sarmalar sana feda olsun💕
yaa çok canım çekiyo bu aralar ya 🥺 iki gündür bissürü sorularda sarma fotoları koyuyorlar 🥺
Anneyin gir kanına 🥺yakın olsak harbi yapardım bee
yemiş kadar oldum cancağızım söylemen yeter düşünmen kâfi 😌 ama annemin kanına girmem lazım bu koskoca kadın ağlasa mı acaba ya sarma diye 😂😂😂
Analar kıyamaz yaa yapar sen söyle bence. Ah anamı özledim bee 🥺şimdi sen benden 1-0 önde oldun ama yaa
nerde annen 🙄 kötü bişey yok inşaAllah 🥺
Yok canısı bizimkiler almanyada ben trde
ALLAH cezacını vermesin kötü bişey sandım Rabbim başından eksik etmesin de üzünçlü duygulara girecektim hemen 🥺
Ay yok çok şükür yaaa iyiler 🙏 Allah sevdiklerimizi başımızdan eksik etmesin
Amin çok Amin hem de cemi cümlemizin 😌
cezacını derken çingene yanım ortaya çıktı gene bak 😂😂😂😂😂😂😂😂
Amin 🙏 🌸
ahahahha hahahahhahahahha 😂
Ahahahah o yanında mı var 😂
evet çingen yanım vardır 😂😂😂😂 mesela bacaklarıma bile altın dolasam onlar gibi sıkılmam onlar kadar düşkünüm altına 😂😂😂
Ahahahah merolice böyle canlandın gözümde 😂😂
https://youtu.be/IREMfbQuad4
https://m.youtube.com/watch?v=ILSwi70W-YA
videoda 00,16 da ki zincirleri boynuna dolamış bilezikleri kollarına doldurmuş kişi ben 😂😂😂 ama hayallerimde ahahahah hahahhahaha
Bu kadarı fazla kızz 😂 aboowww sade olanı severimde bu kadar ıhıhh benlik değil.
haha hiç mi sevmezsin 😀 dedim sana çingenelik var bende 😀 ama genlerim hiç onlara benzemiyor o ayrı 😂
Yok sevmem yaa incecik bir kolye ve bileklik yeterli birde yüzük işte
yüzükde sade bişey mi yoksa 😀 ya ben abartı mı seviyorum anlamadım ki bagette bile en büyük hangisi ise onu beğeniyorum 😂😂😂
Mesela bu 😍 yüzükte hele hiç sevmem
kızz 🥺 çok aşırı sade ya
Tam benlik işte 😍 kolye ucu arıyorum bulamıyorum böyle sade güzel kücük bir şey ama yok hep abartı var 🥺
nasıl bişey mesela istediğin? bende kolyede zarif şeyleri beğenirim günlük kullanım için
Gibi ama bunun sanki etrafı günlük kullanımda cizer gibi. Bu tarz
Sen kulağını deldircektin noldu kız
bunları almayı düşünüyordum bir ara
www.trendyol.com/.../altin-gunes-kolye-p-150055272
www.trendyol.com/.../altin-gunes-kolye-p-150055272
deldirmedim daha ya :/ bi korku geliyo bana ama deldircem bakalım yaza belki 😂
kolyenin diğeri gelmemiş link buydu ikincisi
www.trendyol.com/.../14-ayar-altin-bombeli-kalp-kolye-p-62831963
Korkma kız acımıyor hiç. Ben yazın deldirdim 2. ye sıfır acı.
Güneş olanı beğendim güzelmiş
kalp olan kolyeyi gördün mü peki? ya biliyorum acımıyor hele tragus kadar hiç acımaz ama şimdi ben 16 yaşımdayken deldirmiştim kulaklarımı ve 6 ay iyileşmedi dokunurken bile acıyordu şimdi kışın kazaklarıma falan takılır canım acır yazın deldirsem daha iyi sanki böyle bi bağlantı yaptım kendimce 😀
Onuda beğendim ama güneş olan bir tık daha güzel.
Tragsus kadar hiç acımaz o kesin. Ama doğru diyorsun kazak giy cıkar acır biraz. Ama 6 ay sürmez orası yaa daha cabuk iyileşir
iyileşmemişti benim 🥺 ama ben delim sonrası 5/6 gün sonra kuzenimin düğününde o delim küpesini çıkarıp imitasyon küpe taktım işte o mahvetti beni sonrada iyileşmedi sürekli yara olarak kaldı
Ya o sıkıntı işte. Ben asla imitasyon takamıyorum yaa. Eski olan delikte bile 1 saat taksam yara oluyor. Kardeşim bana almanyada damla getirmişti iyi geliyor sabah adına bakayım da atayım sana çok iyi geliyor rahatlatıyor
bi bak bakalım tr de var mıdır var ise deldirdiğim zaman alırım ondan yara olursa
imitasyon küpe çok kullanıyorum ben ya çelik halka küpeler falan 😀
Ya düşük ayar al ama yinede altın al zararı çok yaa. Sabah bakayım canım atarım sana vardır benzeri mutlaka
zararlı mı gerçekten 🙄
Tragsus bölgesinde evet instagram çok şey gördüm. Kulak memesini bilmiyorum
tragusumda ki piercing şu an çelik 😀 altın piercing var mı ki
Var tabi 😂 onlar tekli satılıyor diye bir ara pek merak sarmıştım onlara. Yalnız dolma karizma adamlar altın iyi gidiyoruz ahahhah
www.atasay.com/.../
ay hiç bilmiyordum ya ben bunu 🥺 bilsem altın alırdım off ya zaten küpeyi de çıkaramıyorum delim küpesini zorla çıkarttım bunu nasıl çıkarıcam bilmem :/
evet bak karşı karşıya sohbet etsek demek ki sabaha kadar kazan kepçe gibi her konuya dalıcaz ahahahahhaha
Kerdeşim kıkırdak kısımını deldirdi o da küpeyi değiştiremiyor. Bir kere yeltendi fena kanamış.
Bilemedim ama özellikle orada altın tak bence canım.
He yaa sohbet muhabbet güzel gider valla yaa konular bittiğin korku film acarız 😂
o arkada ki topçuk dönmüyo valla nasıl değiştiriyorlar bunları anlamadım 🥺
korku filmi kalmazdı izleye izleye 😂
Vidalı olanları var ama bilmiyorum ki hiç ayy icim hoş oldu sen cok acıyor deyince 🥺
vidalılarından taktım ilk delim piercingi çıkarınca o sürekli çıkıyordu uyuyorum mesela sabah bi uyanıyodum küpe çıkmış sonra bunu aldım bu çıkmıyor ama hiç çıkmıyor arkadaş 😀
O basıl oluyor ya hiç çıkmıyor 😂😂
valla gene babama penseyle çıkarttırıcam anlaşılan😂
Şaka yapıyorsun tam korku filmi modu yaaa 😬 benim canım acıdı yaaaa
delim sırasında takılan topçuklu piercingi babama pense ile kestirdim 😂 öyle çıkarttım 😂
O esnada senin hisslerini merak ediyorum kızzz çok acımadı mı
hiş acımadı ama babam çok sakindi ve dikkatliydi ama beni bi gör ay ay dur baba dur acıcak galiba diye nidalar ile 😂
Ben açımasa bile oturur ağlarım acıdı diye😂😂 arı sokması ile mahalleyi ayağa kaldırmış insanım ben pehhh 😂
bende senden farksız değilim ama babam beni sakinleştirdi😀😂 bende bir kere sütyenimin teli yukarı çıkmış iteyim onu dedim o sırada tırnağımın içine cırt diye tel girdi ve kanamaya başladı ben oturdum ağla ağla salya sümük parmağımı tutuyorum sanki kopmuş gibi annemler ne oldu ne oldu diye endişeyle soruyorlar ama konuşamıyorum ağlamaktan 😂😂😂 sonra mevzuyu anlayınca annem dedi ki ;
yani kızım kuş kıçını görmüş yara zannetmiş öylesin sen işte 😂😂😂
Ahahahaha ben işte 😂😂😂 aynısını yaşadım ama elime tiğ battı senin gibi ortalığı ayağa kaldırdım bende 😂 duyanlar ne gülmüştü yaaa.
ya benim çok hikayem var böyle ya 😂 resmen Rabbim koruyor gerçekten sakarlıktan ölmediğime şükür 😂
bir kere de ayağımda ev terlikleri üst kattayım babam alt kattan beni çağırdı şık şık hızlı hızlı merdivenleri üçer beşer inerken babam da yavaş düşeceksine kalmadan ben yuvarlandım 😂 sonra ayyy anam düştüm diye ayağa kaldırdım ortalığı ananemler bizdeydi annemde el işi yapıyormuş tığ koymuş kanepenin üzerine işte ben galeyanla kendimi düştüm öldüm bittim derken kendimi kanepeye fırlattım o sırada tığ bacağıma girdi bu sefer öbür tarafa gittim geldim 😂😂😂😂😂😂😂😂
Şaka yapıyorsun ahahahahha kaç canın kaldı kız senin 😂😂
bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😂😂😂
Dikkat et yinede sen kendine kuzu💕
bu dikkat etmiş halim ama sağol bebiktom 😂
Löp löp yutarım
😀😀
Yeni yedim biberiyle birlikte tabii
o zaman ikimize de afiyet olsun
Teşekkürler hanımefendii iyi geceler afiyet olsun
Böyle bir soru sorulmamalı bile ya
nedenmiş
Yahu biber dolması biberiyle yaprak sarması yapragıyla yenir. Git normal pilav yap ye ozaman ne manası var. Saçmalık değil mi yani. Patatesli börek yapıp içindeki patatesimi yiyelim sadece :)
aynen bende bilmem vallahi o zaman pilav ye 😂
O kabuk değil ya dışlamayın sjdjd
ne peki
Dolmaaa
Onunla beraber güzel oluyor zaten
Kabuğu ile yerim tabi yoksa dolma denmez ki ona :)
bence de ya
Biber dolmasını çok severim ya
bütün yutuyorum ben :D günah mı nerde :(
işte kalorili ve bu saatte bişeyler yemek zararlı ya
ya ye gitsin ya. atalarımız demiş ki aklında duracağına midende dursun :D
hangi koca boğazlı atalarımızdan birisi uydurdu kimbilir bunu 😂
valla benim için saat fark etmiyor. hatta biram birsin bir şeyler yiyicem. mesela bira üstü kokoreç iyi gider. :D
bira mı üç aylarda bari içme be 😀
ben değil beni üzenler giriyor günaha... ayrıca biz tanrıyı çok yanlış anladık.
Biberide yerim severim..
Kabuğu ile birlikte yoğurtla yerim.
En son söylenerek kabuğunu yerim 🙂
kabuğunu daha çok seviyorum 😁
Üzerine yoğurt döktüm tüm gömdümmm 😋
Hepisini bayıla bayıla yerim
Değişiyor ama genelde kabuklarıyla birlikte yerim.
Biberle birlikte yenir, yoksa tadı olmaz ki. 👅
Kabuğuyla beraber yerim..
İkisinide yerim
İkisinide yerimki
İkisinide yerim 😌
😌😌
Bakmam kabuğuna falan 😂
Kabuğunu soyar içini yerim
kabukla
Sadece içini
Kabuğuyla
Biberi yeriz
Kabuğuyla
Sadece içini
Tamamını yerim.
Kabuğuyla
Her yerini yerim
Taze biber bayılırım
Kabuğu ile
Sadece icini