Sizce biber dolması kabuklu mu yenmeli kabuksuz mu?

Günaydın 🤓🤓🤓
Sebze dolması ne güzel nimet dimi?
Şahsen ben çook severim.
Ama şöyle bir şey var, özellikle biber dolması için, bazısı sadece içini yiyip kabuğunu yemiyor. Ben kabuklu yerim ama çevremde kabuksuz yiyenler de bir hayli var.
🤤🤤🤤
🤤🤤🤤
Siz biber dolmasını kabuklu mu yersiniz kabuksuz mu?
Sizce biber dolması kabuklu mu yenmeli kabuksuz mu?
Cevapla