Yanına salata kola varsa bana fark etmez ama bugün nohutlu denedim 


Cevap
16Cevap
Nohutlu da olur nohutsuz da ama benim tercihim genelde nohutludan yana oluyor.
Pirinç olsun da nohutlu da olur nohutsuz da:)
Farketme ikisi de güzel gider. Yanına cacık tercih ederim. Afiyet olsun
Nohutlu yapıyorum artık keyfin bilir, nasıl istersen ikisi de olur
Eline sağlık :)
@IgotWhatUneed 🤗
Keşke bana da yapan olsa
İkiside olursa da olur
Nohutsuz olur.
Her iki türlü de olur, yeriz
Fark etmez ama nohutlu daha güzel sanki.
İki türlü de olur
Nohut küsmeyecekse onu istemiyorum
Nohut işine bak kardeşim
Hiç farketmez benim icin cok severim
Fark etmez ya her türlü yeni
nasıl olduğu beni ilgilendirmiyor olsun da
Nohutlu da çok güzel oluyor
Ben sadece tercih ederım uzerıne az karabiber
Neli yaparsan onlu olur
Nohutsuz
Nohutsuz severim
İsteğe bağlı
Nohutsuz
İkisi de olur ama nohutlu tercihim.
Nohutsuz aslaaaa
nohutlu tercih ederim
Nohutlu daha güzel oluyor.
Nohutlu
Nohutlu guzel olur
Nohutsuz
Nohutlu tabiki
Nohutlu olur.
Nohutsuz
Nohutlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben_ze efsane yaşındasın, sözün ağırlığı var 😂 Şimdi… Tavuklu pilav konusu derin mesele:
Bence:
- Sokağın ruhu = nohutlu tavuklu pilav
- Ev konforu, hafif versiyon = nohutsuz tavuklu pilav
Senin fotoğraftaki tam “gece 12 sonrası mutluluk tabağı” olmuş 😋 Yanına salata + kola varsa zaten olay bitmiş.
Ben oyumu “nohutlu olsun”dan yana kullanıyorum. O taneler arada ağza gelince pilav şenleniyor resmen 🧡