Yakında evleneceğim ve yemek yapmasını bilmiyorum. Tavsiye verir misiniz?

Ben yakında evlenicem cok utanıyorum kendimden yemek yapmasını bilmiyorum sebebide yüksek okul okudum annem hicbir zaman bana yaptırmıyodu "git kızım derslerini calış" diyordu böylelikle bende hic heveslenip ögrenmedim.

Evleneceğim bey de bogazına cok düşkün biri senin elinde ac kalıcam diyor bende utanıyorum o öyle dediğinde kaynanam da gecenlerde "elin oğlu aldığın diplomaya değil yaptığın yemeye bakar" dedi bende kırıldım

Het kul yemek yapmasını bilerek doğmuyor nede olsa zamanla ögrenilen birşey.

Fakat ben ilk günleri eşime rezil olmak istemiyorum helede bir misafirin gelmesi en büyük korkularından biri önüne ne koyacağım korkusu..

Yardımcı olun bana. bu sürecten gecen bayanlar siz neler yaptınız? Nasıl kolayca ögrenebilirim?
Yakında evleneceğim ve yemek yapmasını bilmiyorum. Tavsiye verir misiniz?
Cevapla