Bana göre dışarıda tabakta daha rahat oluyor fakat zevk meselesi tabii 🍨🍦
Siz hangisinden dondurma yemeyi tercih ediyorsunuz peki?
#киɪɢʜтσғяσsєs🌸

Siz hangisinden dondurma yemeyi tercih ediyorsunuz peki?
#киɪɢʜтσғяσsєs🌸




Cafede oturuyorsam porsiyon tercih ederim. Çikolatalı kademeli ve vişneli olur. Birde yanında fıstık sarma yerim. Eğer buyuk adada geziyorsam mutlaka o en büyük külah dondurmalardan yemeyi cok seviyorum..
Cevap
22Cevap
Bir mekanda oturuyorsam tabakta, dışarıdaysam külahta tabi. Afiyet olsun.
Külahta yiyince ağzım böyle oluyo
dışarıda külah olabilir, evde zaten tabağın içindeki dondurmaya ketçap bile sıkarım, değişik zevklerim var
Dışarıdaysam genelde tabakta dondurma tercih ediyorum daha rahat oluyor cidden
Ben dondurmamı bu gün kendim yaptım. 4 günlük karantina sürecinde çöl sıcakları geliyormuş. Yapmadam olmazdı. 😁
Ben külahta da severim ama tabakta da bir başka güzel oluyor tadı 🥰
Oturuyorsam bir yerde kasede isterim ama ayaktaysam külahta seviyorum.
Ben kulahta yemegi daha cok seviyorum, dondurma zevki oyle olur.
dondurma pek yemem sevmem ama yersem külahta yerim külahın tadı güzel oluyor
Yasak bana dondurma 😔 bademciklerim şişiyor devamlı
Külahın tadıyla ilgili sorunlarım var, o yüzden tabak en mantıklısı.
Dışarıda külahın ayrı bir tadı oluyor 🧡
Kulahta. Geze geze yerim
Külah dondurma her zaman ayrı bir yerdedir.
kesinlikle tabakta külahta hic sevmem ☺️
Dondurmayı hic sevmem
Külahta yemek daha zevkli.
Farketmez ama tabakta daha iyi oluyor
Waffke sa dondurmali yerim ama dondurmaysa kulahta
Külahta daha güzel 🥳
Dondurma sevmiyorum yemiyorum o yüzden
Kağıt helva arasında
Tabak daha hoş olur.
Külaha
Fark etmez
Külahta
Külahta seviyorum
Kulahta tabikide
Tabakta daha çok seviyorum.
İkisi de
Külahta
Her zaman külah
Ya soruyu gördüm canım dondurma çekti
Tabakta dondurma
külahta severim..
Normlara külah
Kağıt helva iyidir🙂
Di mi 🙂
Şapşalsın ki🙂
🙂🙂
Ikısıde olur
tabakta
Külahta
Tabak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?