Yaaa, bak paylaştın aklıma geldi. 2 gün önce Esenler Dörtyol’da böyle İrmik Helvası/Dondurma satılan bir yer vardı. Çok güzeldi tadı. Alt katmanda güzel bir dondurma, üstünde tadı güzel ve kıvamı iyi irmik helvası, üstünde çikolata sosu, onun da üstünde fındık parçaları… Çok güzeldi…
Ben de geçenlerde yaptım neyse ki, o yüzden canım çekmedi.😵 Dondurmayla daha çok seviyorum, hevanın sıcağı dondurmayı hafif eritirken ikisini birleştirip yemek ve ardına bir yudum çay içmek falan...🤌 Al işte canım çekti.🤦♀️😂
Ben de yaptıktan sonra dondurmayı arasına koyup fotoğrafını çekmek istedim ama o sırada bi telefon konuşması yapıp döndükten sonra irmiğin sıcağı ve dondurmanın erimesiyle bulamaç olmuştu 😑 bu girişimden vazgeçip Google destek hattına başvurdum görsel için tabii 💁🏻♀️ Seninki çoksell görünüyor ama 🌸
Dondurmalı ama dışında degil. Sicakken bardak icine konularak orta kısmına yer açılıp icine konulup kapatılıp servis edilen irmik helvası. Kesinlikle denemenizi isterim.