
Fırından gelen kokular şu an beni mahvetti 🙈 😄😄

Canımın her istediğini saat farketmeden yemem. Belli bir saat kriterim vardır onun dışına çıkmam. Kahvaltı saatim akşam yemeği saatim. Hatta tatlı canım isterse onun bile saatini ayarlamam lazım. Çünkü geceye bırakmam o işleri
Afiyetler olsun, cidden bende özendiriyor bu görseller ki az önce çıktım mutfaktan bende tatlı yaptım.
Yaktığı için bünyem sorun etmiyorum, işin açıkçası sabahın 3 ünde geçip tost yapar yerimde, dolabada girer bir şeyler alır yerim canım çekerse.
Uuuuu hemde nasıll bide hiö üşenmem malzeme varsa canımın istediği yemeği yaparımm
Off offf yemek nedir tek oturusta gömerim 😋😋😋😋😋
Cevap
40Cevap
Yok yiyemem. Moralimin yerinde olması lazım. Birde her saat bir şeyler yapmaya uğraşamam.
Maeeeeşallahi afiyet olsun. Yapmışsın olmuş çokzel gözüküyor.
Sağol canım 🌸
Saat fark etmeksizin yiyemem dikkat etmem gereken bir fiziğim var, yılların birikimini atmak istemem.
Sonra "çok kolo oldok yooo" 😐 evdekilere şu an o modda her gün pizza yapıp yiyorlar ben ise kereviz😌
Benim bu ara hiç iştahım yok bir haftadır özellikle...
İştahım yerindeyse yerim ama saat fark etmeksizin...
Kesinlikle bu yüzden bir kaç seneye veremeyeceğimiz kilolara sahip olacağız 😂
Bence de 😀
😂😂
Genelde 7’den sonra yemek yememeye özen gösteriyorum.
yerim valla.. gece yarısı yataktan kalkıp makarna yapmıs adamım ben:)
Yok hayır öyle bir dünya yok
saat 10 dan sonra birşey yemem ben..
prensiplerime bağlıyım:)
Yerim ya 🙄 aşırı yağlı bir şey olmadığı sürece her saat herşeyi yiyebilirim.
Asla. Özellikle akşam sekizden sonra yememeye dikkat ederim
Yok işler çığrından çıkar. İnsan nefsine hakim olmalı.
Birisine birisine aşık oldum birisine, O çok güzel pişiyor sizin fırının içerisinde 🎵🎶🎹
Yaaa akşam akşam olmazki şimdi bu açıktım resmen 🙄
Hayır kesinlikle akşam 18.00den sonra kesinlikle yemem
Saat asla önemli değil afiyet olsun aşırı canım çekti 😂
Hayır tabii ki hayvanlardan farkımız olarak bazı şeyleri düşündüğümüzü umuyorum😃
Çok canım çekince yerim ama çok yapmam bunu çünkü kilo almayı istemiyorum.
Yemem yemiyorum yesem 100 kilo olurum herhalde yemeden böyleyim
Yok hayır ama aklıma soktun gidim de pasta yiyem 😂
Ben gece uykusundan kalkıp yemek yiyip geri yatan insanım. 😂😂🤭
Balıktan çok geç vakitte gelirim bazen ama o günkü hasılattan bir tava yemeden uyuyamam
Evet.
dün gece saat 4te tavuk pilav yoğurt yedim 😬
Açsam saat kaç olsada yerim..
Evet yerim zaten dayanamam
Asla affetmem😂 saat kaç olursa olsun
Canım isterse istediğimi yapar yerim
Yemem canımda istemez zaten.
İstah pek yok canim istesede az yiyorum
Yerim ya spor yaptigim icin cok dusunmuyorum
Bu aralar yemek yemekten sıkıldım. Bol bol yoğurt yiyorum.
Yerim az önce mesela çemenli yumurta yedim
Yaa niye yapıyorsun bunu bize 🙈😋
öff ev pizzası iyisiniz
Hayır yememeye çalışıyorum
öyle bir dünya yok😃
Evdeyse yerim değilse yemem
evet, o yüzden kilom aldı başını gidiyor
Hiç affetmem
Çok merak ettim vaveylaaa ismi bir şiirden mi?
Şiirde var sanırım
Anlamini biliyormusunuz peki?
Evet Azad Penaberin Janya şiirince gecer.
Hayır yemem, afiyet olsun.
Yerim ama dikkat ediyorum.
Hayır, afiyet olsun size
Diyetteysem nooo değilsem her şeyi yerim
yeterki canı istesin..
Dişlerimi fırçalamamışsam evet. Saat fark etmez..
Aksam agir yemem diycemde canim cektigi an yerim😀
Senin derdin ne😒
Can sıkıntısı 🙄
Hayır geç saatlerde yeme alışkanlığım yok
Dikkatli besleniyorum 🌺
Yo yemem de görseldekinu canım çekti yalnız 😏
Bu yapılır bize yaaaaaaaaaa
Yemem hayır gece yemek yemiyorum
Yerim de yediririm de
Yemem
Yerim
Hayır yemem
Yemem ama pizza harika gozukuyo😍
geceleri ac olsam bile yemiyorum😶
Yerim affetmem şu an da aşırı açıktım
yerim😴
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?