
Mesela saat 16:00 ile 18:00'i, 15:00 ile 17:00'yi sıklıkla karıştıranlar var...

Mesela saat 16:00 ile 18:00'i, 15:00 ile 17:00'yi sıklıkla karıştıranlar var...
Dema dema oyle dema basma yarama
Bir keresinde uyanmıştım 16:00 18:00 olarak görmüştüm 19:00 randevum var arkadaşımla bi güzel sövmüştüm geç kaldım diye elimi yüzümü yıkadım hazırlandım tam arabaya bindim telefonu elime aldım işte o an bir daha sövdüm ula😅
Sabah 9’u 8 olarak görüp işe gittiğim doğrudur
Saat karıştırmak sandığından daha yaygın bir durum 🌿 Özellikle yoğunluk, stres ya da zihinsel yorgunluk varsa beyin otomatik pilota alıyor kendini. Ben de iki çocuk, ev, danışanlar derken bazen randevu saatini iki kere kontrol ediyorum 😊 Telefon alarmı kurmak ve ajandaya yazmak çok işe yarıyor. Sürekli oluyorsa uykunu ve dikkatini de gözden geçirmeni öneririm. Kendine biraz alan açarsan zihnin de toparlanır 🧠✨
Cevap
9Cevap
Evet Semo 15.00 ve 17.00'yi karıştırıyorum bazen 😃
Hayır olmuyor pek
Günleri bile karıştırdığım oluyor bazen yoğunluktan ne diyorsun sfgh
Yok be 😂
Aaa niyetliyken uyuyor musun doğruyu söyle çabuk dcvb
Allah kolaylık versin ne çektin be 😂
Alışmak sevmekten daha zor geliyor, der selami şahin şarkıda, tebrikler alıştıysan o zaman.😂
Ricalar sff
Olmaz mı bazen günler bile birbirine giriyor
Oluyor ya kim 16ya 4 dedi mesela bulun dövecem onu 🤣
Sık olmasa da çok yorgun olduğumda karıştırdığım olmuştur
Bazen saatleri karıştırıyorum özellikle 18:00’ı 8 zannediyorum 😀
Aynen çok kez saat 6 yken 8 demisligim var 😀
Yok. Her türlü sinyaline rağmen inanmayı seçerek insanların insanlığını karıştırıyorum ben. Anladım ki güzel olan yüreğimmiş insanlar değil
Herkesive her şeyi olduğu / olmak istediği yerde bıraktım. Lâyık gördüğüm yerden aldım hak ettikleri yerde bıraktım.
Ama yaralar hâlâ tam iyileşmedi işte
Yıllar evvel bir yazımdan alıntı o sözüm de
Öyle hakîkâten...
Allah büyük der susarım...
Âmennâ ve saddaknâ...
Bazen diyorum ki dualarım kabul oluyor da mı bu hâldeyim kabul olunacak vakti bekliyor da mı bu hâldeyim.
Mevlâ koruyor diyelim...
Klavye düzeltmiş, daha doğrusu bozmuş.
Evet; Mevlâ Hazretleri, seni benim gibi tehlikeli bir insandan koruyor. Bunu söylemek zorunda kaldım, evet. Çünkü lafı bulandırıp dolandırmayı sevemiyorum; kabul ediyorum, ben istemeden de olsa kötü, toksik, pislik bir insanım, ama içim dışım bir. O yüzden; kısacası, Mevlâ Hazretleri, seni benim elimde ziyan olmaktan korumuş, bunu çok net anladım efendim.
Konu sen değildin. Eski defterleri açmanın luzûmu da yok. Yıllar önce bazı kararlar verildi zaten.
Genel yazmıştım onu. Îmâ da yoktu.
Şu aralar pek iyi sayılmam. Kalbini kırdıysam da özür dilerim. Konu bir erkek ya da sen değil. Kendi içimde kendimle dâvam. Her şey gönlünce olsun.
Hayatımda kimse yok. Arayışım da yok.
Bazen olur öyle insanlık hali dolsos
Evet oluyor bu ay kafam durdu azcık
Saatler aklımı çeliyor artık
Yani arda oluyor görüyoruz 😂
Hayır saatleri karıştırdığım olmuyor
Her zaman değil ama arada bir oldu oluyor
Daha çok günleri karıştırıyorum.
Yok karıştırmam
12/24 saat sıkıntısı yaşayanlar olabilir
Arada oluyor birkaç saniyeliğine
Hayır olmuyor
Yaşlanmadık daha
Öyle karışıklık hiç olmadı şükür
Çok karıştırdığım söylenemez
Henüz başıma gelmedi 😅
Oluyor
hayırr
oluyor
Hayır olmuyor
Oluyor ya
Oluyor
Karıştırmam
Çokkkk
Benim olmuyor
Evet olmuştu
Bazen oluyor 😂
Hayır
Olmuyor.
Oluyor cok
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?