Neyi ya da kimi bekliyorsunuz o saate bakarken? 👀

Neyi ya da kimi bekliyorsunuz o saate bakarken? 👀

Ben saate bakıyorsam mutlaka uyku içindir yani uyku saatimi bekliyorum ama bunun dışında beklediğim bir şey yok pek ama keşke sevgilim olsaydı diyorum o zaman onu beklemek için saate bakardım. ya da birileri ile buluşsaydım onun için bakardım. veya sevdiğim dizinin başlama saatine de bakmak isterdim ama güzel bir dizi bulmak da zor bugünlerde
Şimdi bu soruya onun gelmesini diye cevap vermek vardı. Ah bee...
Neyse gerçeklere dönelim.🤗 Sürekli saate bakıyorsam muhtemelen iftarı bekliyorumdur.
Ahahahah o ilk cümle gerçek olmalı... 😄🌸
Rica ederim 🌸
Genelde bir haber ya da mesaj bekliyorumdur.
Güzel yönlerde olsun inşallah...😄
İnşallah 😊
Teşekkür ederim 🌺
Cevap
19Cevap
Mesaimin bitmesini, iftarı
Eğer sürekli saate bakıyorsam büyük ihtimalle işteyimdir ve ne zaman çıkacağım diye hesap yapıyorumdur.
Onu bekliyorum ama gelmiyor bu bekleyişin bir sonu yok ve ben hala bekliyorum bu bekleyişlerin sonu gelmiyor.
Gelir geliiiir
Sürekli saate bakıyorum çünkü 2 aylık bebemin mama saati geldi mi diye🤭.
Yaaa çok tatlı maşallah 🥺🌸
Benim beklediğim yanımda, gittiği andan itibaren gözüm yine saatte olacak tabii :')
Oy oyy... Ayrılıklar da sevdaya dahil...🥲
Bunlar son🥲❤️
Fark ettim de uzun zamandır saatte bakıp durmuyorum bir beklentim yokmuş 🙄
Sahuru bekliyordun sanki bir zamanlar 😄
Uyku çabuk gir o göze...🙄

Binip kaçayım buralardan..
Okul saatini, iftar saatini, en önemlisi de sevdiğim adamdan mesaj ya da arama bekliyorsam saate sık sık bakarım..
Akşam oldu mu? Ezan okundu mu? Vakit çıktı mı? gibi sebeplerle bakarım..
Büyük bir ihtimalle ya iftarı ya da sahuru 😆ya da namaza kaç dk kaldığı
Ya uyumayı bekliyorumdur ya da yemeğin pişmesini 😂
Saatle işim olmadığı günler daha sık bakıyorum saate
Genelde sadece saati öğrenmek için bakıyorum
Uygulamalarıma içerik girme saatim gelmiş mi diye kontrol ediyorumdur..
Saçlarımı yağlamışımdır cksncnnx
Ayyy evettt😂😂😂
😂😂😂❤
Ezanı bekliyorum 😂
İftara yemek yetiştir mi diye 😀
Mesai saatinin bitmesine
Beklemek nedir ya seviyorsan git konuş abi.
Sürekli saate bakmıyomuşum onu anladım :d
Ondn gelecek mesajı
Ya geleceği ya da gidecegi yeri
İs mesai bitmesini kimi bekleyim ddjdj
Ah be ismail abi
Ah beeeğ
Kargoyu 😂
😂😂😂
Bekleyince bir şey değişmiyor ki.
İftarı.. 😄
Gelmeyecek olan gemiyi
mesainin bitmesi ve iftar
Şu an hocayi bekliyorum :) ezan okusun diye
Sevdiğimi
Online dersimi 🙄
gitmeyi bekliyorum
İş çıkış saatini
Mesainin bitmesini
İşten çıkmayı🤭
şu an iftarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?