Hazır pakete girmiş ürünlerde illaki katkı maddesi oluyor tam buğdaydan yapılan bir ürün acımsı bir tat alır bunun tüketilmesi zordur her damak zevkine uymaz bunun için şeker oranını yüksek tutarlar
Ben kendi diyetimi uyguluyorum şeker ve beyaz unu çıkardım hayatımdan, sonrasında biraz spor yapıyorum sebzeye ve meyveye daha çok yoğunluk verdim ama evde pişen yemeklerdende normalde yediğin porsiyon kadar değil eksiltip azaltarak yiyebilirsin spor çok önemli
Düzenli Egzersiz yapıyorum ayrıca çalışan biriyim ayak işi koşturmaca halindeyim sabahları sadece yulaf ezmesi.. günde toplam 3 dilim kepekli ekmek.. 2 bardak şekersiz çay 1 - 1.5 litre su bol yeşillik 1 meyve 2 tane form biskuvi akşam 7 den sonra spor yapınca sadece 1 meyve yiyorum 1 bardak da soğuk süt içiyorum. Günlere yayınca tabiki domates salatalık diğer ev yemekleri için de oluyor ama bir kaç kaşık şeklinde yiyorum yeni başladım 3 gün oluyor