Sütlü tatlılar çok daha lezzetliyken neden şerbetli tatlı tüketir ki insan?

Bakın arkadaşlar, şerbetli tatlılar yasaklansın demiyorum elbette ama şu ilginç veri çok dikkatimi çekti:

Şerbetli tatlı tüketmeyen Fransa’da kişi başı milli gelir 40 bin $

Şerbetli tatlı tüketen Türkiye’de kişi başı milli gelir 10 bin $

Sütlü tatlılar çok daha lezzetliyken neden şerbetli tatlı tüketir ki insan?
Cevapla