Merhabaa 🌸
Nedense şerbetli tatlılar çok ağır geliyor bana. Bu arada hasta halimle duramayıp bugün bu tatlıyı yaptım. 😅

Aşırı kolay ve lezzetli denemek isteyenler Bencemi inceleyebilir.
Merhabaa 🌸
Nedense şerbetli tatlılar çok ağır geliyor bana. Bu arada hasta halimle duramayıp bugün bu tatlıyı yaptım. 😅

Aşırı kolay ve lezzetli denemek isteyenler Bencemi inceleyebilir.
Sütlü tatlıları daha çok seviyorum, hafif olmasının etkisi var mıdır bilemem lakin künefe sevmediğim tatlılardan, kimisinin de en sevdiği tatlı.
Kazandibi de sütlü bir tatlı lakin yemiyorum lakin genel olarak kazandibi dışında sütlü ve çikolatalı tatlıları yerim
Ben de şerbetli tatları çok ağır bulurum. Ve sevmem bu yüzden. Sütlü tatlı candır.💖
Geçmiş olsun. 🌸
Teşekkür ederim ❤️
Eic için de ben teşekkür ederim 🌸
Bence sütlü yatlı bir mutfa şefi olarak tavsiyem
Cevap
12Cevap
Evet hafif olduğu için tercih edilir, bende bunun bir farklısın yaptim ellerine sağlık seviyorsun mutfağı sanırım,
Eveet, senin de eline sağlık 🌸
Geçmiş olsun hala toparlayamadın mı? Bu arada çok lezzetli duruyor
Teşekkürler. İki gündür gribim alerjik bir şey gibi görünüyor.
Toparlar inşallah en kısa sürede
Damak zevki bence şerbetli sevenler hep onları tercih ediyor
Yani öyle bende çok seviyorum hem hafif hem şekerle sütün uyumuna bayılıyorum o yüzden
Şerbetli tatlılara ulaşması zordur ve pahalıdır.
Sütlü tatlılar gerçekten hafif ve lezzetli olduğu için benim de ilk tercihimdir.
Lezzeti için tercihimdir
bence ondan dolayı tercih edilir
Evet hafif oluyorlar ana bir okadarda lezetli
Evet bence çünkü şekerli kadar baymıyor yerken.
Hafif filan bilmem ben sütlaç favorimdir 💆♂️
Evet hafif olması onemli
Harika bı tatlıdır çok severim
Olabilir hafif ve krema gibi
Tadı güzel olduğu için
Genelde öyle evet
Çok güzeller ama
Şertbetli ağır
Evet o yüzden
Lezzetinden
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?