Soruma gösterdiğiniz bunca ilgi ve samimi görüşleriniz için çok teşekkür ederim.
%68'lik bir dilimle tavuk bulyon önde gidiyor. Ve tabi "kullanmıyorum" diyenler de bir hayli fazla.
Kesinlikle hayır! Onun yerine kendi yaptığım et yemeği ya da tavuk yemeğinin, suyunu koyuyorum. ve ancak bu şekilde daha sağlıklı olduğuna kanaat getiriyorum. Sonrada oturup gönül rahatlığıyla, yiyorum yemeğimi. Tadı da, enfes oluyor bu arada :)
evınıze bıle sokmayın alın kasaptan kemık 3-5 tl ye kaynatın koyun buzluklra laızm oldukca kullanın bunların hepsı kımyasal katkı dolu
Aynen öyle. yapımları da çok çok zor değil hani en iyisini yapmadığımiz sürece
Ya bugun bir pilav yaptim soru ustune denk geldi. Boyle bir sey olamaz videosunu cekip arkadaslara attim gulmekten öldük. Lapa bisi gorsen aglarsin :))))) pek beceremiyorum ama tavuk bulyonu daha guzel buluyorum.
Kuzum senin yorumunu görünce gülümsedim bana güzel bir anımı hatirlattin😊 ki 2 senelik evli biri olduğum halde ben bile tane tane yapamiyorum bazen. Görüşün için teşekkür ederim. Seviliyorsun💜
Eskiden tavuk bulyon çok kullanırdım ama şimdi gerçek tavuk suları çıktı cam kavanozlarda onlardan alıyorum gerekirse. Bulyon almayalı baya uzun zaman oldu. Ama açıkçası onun da lezzeti bir başka oluyor...
Cevap
12Cevap
Tavuk bulyon kullanıyoruz. Ara ara ama.
Bulyon sevmiyorum. İllaki kullanacaksam ya sizin gibi ev yapımı et veya tavuk suyu ya da dondurulmuşunu kullanıyorum. İkisini de kullanabilirim ama tavuk suyu pilavlara daha çok yakışıyor. Et suyunu bazı sulu yemeklere katıyorum.
Hayır kullanmıyorum.
Ya sade yaparım, ya da tavuk haşlayıp onun suyu ile yapıyorum.
Et, tavuk beni at kendini at her şeyi at diye yalvarıyorlar ben de atıyorum. d
Asla bu katkı maddesi dolu ürünlerden kullanmam. İçinde et ve tavuk olduğundan şüpheliyim. Evde kendim yapar, buz küplerine koyar dondurur ve kullanırım.
En dogrusu gercekten de zaman her kinuda kötū olmuş
Pek tercih etmesem de kullanırsam et bulyon kullanırım.
Et bulyon dedim çünkü en son 5 yıl önce et bulyon kullanmıştım.. daha da kullanmadım zira cok zararlı olduğuna dair duyumlar aldım
Bulyon kullanınca sanki siyanür yiyormuş gibi hissediyorum
Kullanmıyorum. Sağlıklı bulmuyorum. Kendi yaptığım etsuyu veya tavuksuyunu kullanıyorum.
Tavuk ve sebze bulyon 🖤🥺
Sebze bulyonu turkiyede bulamadim var mı ki?
Şu ana kadar marketlerde gözüme çarpmadı hiç.
Gorursen haber verirmisin merak ettim 😂😅
Olur kuzum😊 Ama almayı çok istersen netten de siparis edebilirsin.
Varsa tavuğun kendi suyunu kullanırız yoksa tavuk bulyon
Genelde et bulyon kullanılıyor.
Tavsiyem bunları hayatınızdan çıkarın kendiniz et suyunuzu yapın çokta zor değil.:)
Hazır bulyon sevemiyorum. Et ve tavuk suyunu bende hazırlayıp kullanıyorum minik kutularda
Bulyonlar sodyum glukomat lar agzimizi koseleye ceviriyor fenaa
- Hazır bulyon kullanmıyorum.
- Et bulyon da, tavuk bulyon da kullanıyorum.
Etin kokusunu sevmediğimden tavuk bulyon kullanıyorum
Çok az miktarda tavuk bulyon attığım oluyor
Hayır kullanmıyorum sevmiyorum içinde ne olduğu nasıl yapıldı belli değil.
Hayir kullanmıyorum...
Kemik suyu en güzeli pilavda tavsiye ederim hiç bir bulyon yerini tutmaz
Hayır tadı bana çok yapay geliyor
Pilava et suyu değil tereyağı atılır :)
evet hangisi varsa ama tavuk daha iyi oluyor
Et bulyondan yeni haberim oldu valla
Kulanırdık önceden şimdi kulanmuyoruz..
Asla kullanmayiz cok zararli
İçeriğinde msg olduğu için kullanmıyorum
Kullanmam, nane tereyagi falan kullanirim...
İkisinide kullanmıyorum
Cok nadir o da tavuk bulyon
Her zaman olmasa da tavuk bulyon kullanıyorum
Et bulyon müthiş lezzet katıyor.
Hayır, kullanmıyorum.
Evwet çok çok koyuyorum 😋
Bulyon nasil bir isim ya bulyon nedir abi 😅
Kullanmıyorum
Tavuk bulyon kullan çok lezzetli oluyor :)
@40DenizMavisi yok zararlı
Hayır faydalı
@40DenizMavisi katkı maddeleri içeriyor neresi yararlı
Şuuşşş anladık zararlı 😂
Hiçbiri.
Et bulyon
Tavuk bulyon
Evet.
Tavuk
asla kulanmayız
Hiç almıyoruz
Et bulyoonn
Onu bulamazsam makine yağı
Yapmacık oluyor
Et bolyung
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar