Baklavacilari görelim 😋😂. Baklava fıstıklı mı daha güzel yoksa cevizli mi? 


baklava zaten guzel:)
paran varsa fıstıkli baklavayi seversin
paran kafi derecedeyse cevizli baklavayi seversin :)
fıstıklı..
cevizli baklava bana daha hafif ve kıtır kıtır geliyor, ben o kıtırlığa bayılıyorum :p
Sütlü & cevizli.
Cevap
40Cevap
Aaa cevizli baklava mi oluyor şaşırdım
Şerbetli tatlıları tüketmem ama nadiren yiyeceksem fıstıklı olmazsa olmazım 😊
Farkeder mi ikiside şahane cevizli diyim offf diyet 🙈🙈🙈
Fıstığı tatlıların yanına koyulmasını sevmem cevizli daha güzel bence
Baklava sevmiyorum fark etmez bir dilim ya yerim ya da hic yemem.
Ev yapımı olursa cevizli hazır ise kesinlikle fıstıklı.
Ceviz baklava in pezevengidir bunu böyle bilmek gerekir.
Baklavayı ici bos yaptiriyorum anneme. Icine ne konulsa tadini bozuyor ve agir geliyor bana
ikisine de ayrı hastayım 1 tepsi yapan olsa da yesek
Fıstıklı baklava en sevdiğim tatlıdır.😋Cevizli de fena değil ama fıstıklı en en güzeli.
Fıstık ve ceviz sevmiyorum. O nedenle de baklava da sevmiyorum.
İkiside aynı bence, pek sevmem belki ondan öyle geliyor bana
Orijinal baklava dediğin halis muhlis Antep fıstığı ile yapılandır 😍
Fıstıklı Hem görsel olarak, hemde tat olarak daha lezzetli 👌
Baklava dediğin fıstıklı olur
Bir antepli olarak fıstıklı harici diğerlerini baklavadan saymıyorum bile 😋😋
Tabii ki fıstıklı. Fıstıklı güzel olmasa fıstık gibi demezlerdi. Ceviz gibi derlerdi.
Görsel herseyi anlatıyor. Bir antepli asla cevizli baklava yemez 😊
Şerbetli tatlı tercih etmem ama olursa Tabiki fıstıklı.
Hiç sevmem fazla tatlı
Fıstıklı tabi ki.
Baklava dediğin fıstıklı olur tartışmasız
Fıstıklı
Bence fıstıklı daha güzeldir.
Fıstıklısı çabuk bayıyor, cevizlisi güzel.
Fıstıklı
baklava herhalinde güzel
Fıstıklı, sabah sabah canım çekti 🥺
yemeğin salcalısı baklavanın antep fıstıklısı
Baklavalı fıstık daha güzel tabiside.
Fıstık tabii ki ceviz diyen vizyonsuzdur.
Fıstık ceviz fark etmez 😋
1 taneden fazla yiyemiyorum içimi kıyyo
Kesinlikle fıstıklı diyorum 😍
Ben yiyemedikten sonra
Kesinlikle fıstıklı 😋
Antepliyim ben 😅 Tabiki de fıstıklı
güzel görünen fıstıklı, tadı güzel olan cevizli
Tatlilarda cevize karsi favorim her daim fıstık.
Farketmez tatlı yemiyorum
Baklava fıstık baksana fıstık
Fıstıklı 😍
Cevizli iyi olur hem daha faydali
Fıstıklı😇
Bizim buralarda cevizli baklava yemezler bile
Tabiki fıstıklı baklava ve çay çok severim :)
Cevizli bence
Fıstıklı
Fıstıklı
Cevizli..
Cevizli...
Ikiside güzel
Fistikli
Fıstık
Fıstıklı
Fistikli😋
fıstıklı
Fıstık
Fıstıklı abi kim ne derse desin fıstık kırlallll
Fıstıklı
Ama biz cevizle yaparız. Çünkü fıstık alacağımıza kurban keseriz dimi jsjs
cevizli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar