- + Ek soru: Baklavanın yanında ne içilir?

Antep fıstıklı
Cevizli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Baklavanın yanında ayran içilir.
Veya
Sade sodanın içine limon sıkılıp, limonlu soda ile servis edilir
Tatlı yerken iç baymasın diye.
Fakat bizim kültürümüzde nedense misafire çay veya kahve yanında tatlı servis edilir
Onlarda bize öyle..
Fıstıklı baklavanın kilosu cevizliden daha pahalı.
Demek ki fıstıklı baklava daha güzel oluyor
Güzel cevabınız için teşekkür ederim. 🌹🏵️🌹
Her katı bol cevizli baklava severim
Cevizli diyooor. Cevizli candırr. Cevap ve görsel için teşekkür ederim.
Bence baklava antep fıstıklı daha güzel gider tadını daha çok beğeniyorum ama cevizli sevenler de vardır ben ayrım yapmam aslında. bundan daha önemlisi baklavanın yumuşak ve sıcak olmasıdır
Mesela ben Cevizliden yanayım m
Cevap
23Cevap
Bu da soru mu? Tabii ki Antep fıstıklı olmali😋🤤 yemelere doyamıyorum 😋🤤
Bu da soru mu deyince cevizli diyeceksiniz sandım. 🙃. Cevap için teşekkürler 💐🍫☕
Rica ederim🙃
baklava çok sevmem ama cevizli sanki... aramızda gaziantepli olan varsa onlar yüzde 90 antep fıstığı der orası ayrı konu :D
Bence de cevizli. Cevap için teşekkürler 🏵️🏵️
Hazır baklavalar rezalet içinde ceviz ve fıstık hariç her şey var şerbeti de en az yarı yarıya glikoz şurubu o yüzden kendim yapıyorum evde
Vay iyiymiş. Cevap için teşekkürler. ☕🍫
Rica ederim
Genel anlamda baklavanın kendisi bir tercih sebebi. Şöyle ev yapımı tereyağlı bir baklava olduktan sonra içinde taş olsa yenir. :)
Offfff
Fıstıklı daha iyi ya. Ben içinde olduğum için yiyemiyorum pek.
İçinde derken? Cevabınız için çok teşekkür ederim 🏵️🌹🌸🌸🌸
Antep mi : )
Antep fıstığı ile çok güzel oluyor ev yapımı olunca süper enfes 😋😋
Cevabınız için teşekkür ederim :)
Rica ederim
Fıstıklı yiyenleri anlamıyorum aşırı yağlı ağır ve kotu kokulu...
Söylemek istemedim ama bence de öyle.. en iyisi cevizli. :) Cevap için teşekkür ederim. ♥️🌻
Antep fıstıklı 🥳 Baklavayi merkezinde yedim tadi hala damağımda tavsiye ederim
Cevap için teşekkürler. 🌻💐🏵️🌺
Cevizli hiç sevmem Antep fıstıklı baklava tercih ederim ama bir dilimden fazla yiyemem kesiyor.
Cevabınız için teşekkür ederim. 🌹🌹🌹
Antep fıstıklı sıcak çıtır çıtır ağızda eriyecek offf😇
Cevap için teşekkürler.
Baklava sevmem sevmesem de baklava dedin Antep fıstıklı olur
Cevabınız için teşekkürler 🌸🌸🌸
Cevizli 😻 bayılırımm. Türk Kahvesiyle şahane olur😍
Ay evet. Kahve ile cevizli dehşet olur. Cevap için teşekkür ederim. 🌻
Ben tesekkür ederim 🤗
Bu cevizli diyenler bı zahnet intihar etsin aynı dunyada yasamak istemiyorum
Ahaha. Olur mu ya. Asıl siz kendinize kiralık katil tutun..
🤣
Ben cevizli seviyorum. Yanında içecek olarak da meyve suyu ya da çay
Cevizli candır. Cevap için çok teşekkür ederim.🌸
Ikisininde yeri ayrı ama illa seçecek olursak ev usulü tazecik bol cevizli baklava diyorum🤩
Benim halamlar çok güzel yapıyor ya. 🙃
Cevap için teşekkürler. 🌹
Şanslısın bayrama az kaldi😆
Ama her zaman yapmıyorlar 🙃
Onu herzaman yapmaya bel mi dayanir😆 bu bayramda yaparlar umarım da benim yerimede yersinn
Amin amin amin 🤣
Önceden olsa cevizli derdim ama şimdi Antep fıstıklı
Kesinlikle Antep fıstıklı. Herşeyin pahalısı iyidir 😂
Hazırsa Antep fıstıklı ev yapımıysa cevizli baklava
İşte bu ya. Cevap için teşekkür ederim : )
Rica ederiim :)
Bir baklava ustası yanında süt iyi gider, demişti. Denedim ben de güzeldi 😃
Bir ara ben de deneyeyim. Cevabınız için teşekkür ederim..
Aynen Özellikle keçi
Fıstıklı tabii ki @eskilerdenbirkskizi sence nasıl olmalı
Fıstıklı ve kaymaklı olmalı bebegim😁😁
Cevizli ve kaymaklı diyorum. Cevaplarınız için teşekkürler. : )
Tabii ki Antep fıstıklı çok daha güzel olur
Tabikide antep fıstıklı
Teşekkürler.
baklava cevizli daha iyi olur bence.
Yüzde yüz katılıyorum 👍
Cevizli daha severim.
İşte bu... Cevap için teşekkür ederim. 💐🌸🌸
Antep fıstıklı olur ve yanında süt içilir şekersiz
Süt çok güzel olur.
Antep fıstıklıyı daha kendine yakın buluyorum
Teşekkürler
Antep fıstıklı kesinlikle
Cevap için teşekkür ederim
benim gibi fıstık olsun içinde
Ahahah : ) maaşallah. 💐🏵️🌸🏵️
Antep fıstıklı daha iyi.
Teşekkürler. 🌹🌸🌹
fıstıklı cevizli ne yahu
Cevap için teşekkürler. : ) 🌹🏵️🏵️
Tercih meselesi cevizli
Bence de cevizli. Cevap için çok teşekkür ederim. 🏵️
Ben cevizli seviyorum nedense
Ben de cevizliyi daha çok seviyorum.
👍.
Kesinlikle Antep fıstıklı yanındada çay
Teşekkür ederim : )
Antep fıstıklı olur. Yanına da Ayran
Ayran güzel tercih. : )
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Sizi görmek benim için güzel bir şey. ☕🍫🌸🌺
İkisi de değil. Ben şekerpare seviyorum
Ahahaa. O da iyi. : ) Cevap için teşekkürler 🌺🌺🍫🌸💐🍫
Rica ederim.🙂
Yanına kola içilir her ne kadar icemesem de 😐
Cevap için teşekkürler. 🌸🌺🌺
Tabiyki Antep fistikli 🤓
Teşekkür ederim 🌺🌸🍫🌸💐
Çikolatalı olsun
Nasıl ya?
Ben baklava sevmiyorum ya çikolatalı çikolata olsun 😂
Vay be.🤣
😂😂
Antep fıstıkli baklava öne geçti sanırım
Cevizli daha iyi değil mi peki? Cevap için teşekkürler bu arada. 🌺🌺🌺
Hayır o da iyi ama tercih olursa Antep 👍
Bu anketi de antep fıstıklı baklava alır diyeyim😂
Oysaki ne alaka ya 🙃
Cevizlinin onu yenmesi lazım değil mi yiaaa
Tatlı pek sevmemde neyli olursa yerim farketmez
Ben çok severim ya. Cevizliyi daha çok tercih ederim. ☕🍫
Afiyet olsun o zaman
Teşekkürler: )
Tatlı sevmem, illa olacaksa cevizli derim.
Bence de olacaksa Cevizli olsun: ) cevap için teşekkürler 🌹🌹
nasıl cevizli abi biz aynı ülkedeyiz yapmayın
Antep fıstıklıyı tek geçerim
Fiyatlar normal olsa daha iyi olurdu?
Fıstıklı ve sütle tüketmeyi seviyorum ben
Aynen. Sütle çok güzel olur ya. Cevap için teşekkürler 💐🏵️💐
Kesinlikle fıstıklı
Teşekkür ederim. : )
Rica ederim 🙏
Cevizli ve çay.
Teşekkür ederim.
Cevizli
Süt
Ama oda bir çekimlik
Sonra çaya devam
Cevizli ve süt. Muhteşem.
Cevizli
Bence de cevizli. Cevap için teşekkür ederim.🌹
Merhaba Baklava olsun yeter Nefes alsın yeter
Ahaha. İyiymiş : )
Tabi ki fıstıklı
Cevap için teşekkürler : )
Bence daha lezzetli olur
Nasıl daha lezzetli olur?
Fıstıklı Baklava
Cevap için teşekkür ederim. 🌸🌻💐🌺
Antep fıstıklı
Cevap için teşekkür ederim. : )
Rica ederim
portakallı
İlk defa duydum.
Antep fıstıklı
Hayır cevizli. 👍. Cevap için teşekkür ederim.
Fıstıklı seviyorum
Teşekkürler cevap için 🌹
fıstıklı
Cevap için teşekkür ederim 🌸🏵️🤣🏵️🤣🏵️
İkisini de seviyorumm
Cevap için teşekkür ederim. : )
Cevizli iyidir
Bence de. 💐🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?