Tek yaşayan öğrenciler ve çalışanlar yemeği hazır mı yiyorsunuz , evde mi yapıyorsunuz?

Ben hep dışarıdan söylüyordum tâki ishal olana kadar :D.. Evde yapmaya başladım, dün sulu patates yemeği ve bulgur pilavı yaptım, patatesimin patatesi çiğ, pilavımın soğanları diriydi :D ama kararlıyım bir kötü iki kötü derken öğreneceğim bu işi çünkü dışarıdan olan hem cebe hem sağlığa çok zararlı :) Merak ettim benim gibi tek yaşayanlar dışarıdan mı söylüyorsunuz , evde mi yapıyorsunuz?
Tek yaşayan öğrenciler ve çalışanlar yemeği hazır mı yiyorsunuz , evde mi yapıyorsunuz?
Tek yaşayan öğrenciler ve çalışanlar yemeği hazır mı yiyorsunuz , evde mi yapıyorsunuz?
Cevapla