Ben hep dışarıdan söylüyordum tâki ishal olana kadar :D.. Evde yapmaya başladım, dün sulu patates yemeği ve bulgur pilavı yaptım, patatesimin patatesi çiğ, pilavımın soğanları diriydi :D ama kararlıyım bir kötü iki kötü derken öğreneceğim bu işi çünkü dışarıdan olan hem cebe hem sağlığa çok zararlı :) Merak ettim benim gibi tek yaşayanlar dışarıdan mı söylüyorsunuz , evde mi yapıyorsunuz?
Tek yaşayan öğrenciler ve çalışanlar yemeği hazır mı yiyorsunuz , evde mi yapıyorsunuz?
Mesela bugün kısır ve kremali tavuk yaptim. Mesela geçen gün plsulu oatates yemeği yaptım için köfte yerine kırmızı et kattım. Makarna pilav vs yapmam bunlar ağır yemeklerdir. Mesela 3 gün once tavuklu sezar salatasi yaptim. Icine salata domates tavuk salatalik peynir biraz kıtır ekmek ve yesil zeytin katip birazda sezar sostan döktüm. Daha çok sebze tüketiyorum
Ekmek tüketmiyorum, karbonhidratı minimuma indirdim. Hafif ne varsa tuketiyorum :) et olması şart tabii, sürekli sporda olduğum için. Sabahları omlet yerim mesela falan :) bir kac ay once tek yasamaya basladigim ilk zamanlar yemek yapmiyordum. Bulasik cikicak vs diyip gecistiriyordum sonra kan değerlerim aşırı düşük cıktı yorgunluktan kafami kaldiramiyordum. Birdaha o donemi yasamamak için bunlar şart :D
En İyi Cevaplar