Ben genellikle işyerinde yaparım, uyanır uyanmaz pek iştahlı olmuyor insan haliyle işyerine gidene kadar acıkmış oluyorsun ve güzel oluyor , 


Hafta içi işyerinde ayak üstü birşeyler atistiriyorum hafta sonu evde ya da ablamda arkadasimda vss öyle işte...
Öyle işte ☺️
Işyerinde yapıyorum ama keşke evimde yapsam.
Cevap
6Cevap
Genelde evde yaparım t
Ben kahvaltı yapmam yaparsam da evde
Gökten iki melek iniyor sabah saatlerinde beni gökyüzünde ağırlıyorlar 😂😂😂
Bugün evde etim sağol sun annem çok güzel kahvaltı hazırla dı afiyetle yedim hahah
Kahvaltı yapmıyorum
Neden
Dışarda yapıp iş yerine geçiyorum
Genelde yapmıyorum ben
Evde tercih ederim sağlık 🙃
Evde afiyet olsn
teşekkür
İş yerinde yapıyorum..
Hastanede 😀
Evde
Evde yaparım
evde
öğrenciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar