Benim onlardan biri. Ama kocam yok sevgilim yok kendi kendimi yemeye başladım sahip çıkan yok Kadınler kiskananlar sevenler aşk olanlar kocanın etini yerler ama onur türlüde ne blm ne yapar.
Niye kadınları aşağılık bir duruma düşürmeye çalışıyorsunuz erkekler hiç mi kadınları sık boğaz etmiyor O ETEĞİN BOYU NE? O KONUŞTUĞUN KİM? BU TİŞÖRTÜ BİR DAHA GİYECEKSEN BENİ UNUT gibisinden önce özeleştiri yap sonra gel burda kadınlarla dalga geçmeye, küçük düşürmeye çalış
Yemek yiyene sahip çıkılır çıkılmasına da, sonra "fizik kötü" "tombul, ayı gibi" "zayıflar bin basar" zart zurt sallıyor bazıları. Afedersiniz de yemek yiyince hava değil kalori alıyoruz tombullaşmak da bir ihtimal bunun sonunda
İkisini de sevmeyen kadın makbuldür. Tamam kocasının başının etini yememeli ama erkeklerin kilolu kadın seveceğini de sanmıyorum. Yiyip kilo almıyorsa ya da az yiyorsa o başka da kilolu bir kadından erkek soğur ve başka kadına yönelebilir.
Kadının her hali makbuldür nefes alsın yeterciler var olduğu müddetçe
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
O değilde beni takip eden kadın benden etkilenmiş peşimi hiç bırakmayan bana aşık olan kadın benden etkilenmiş benim sözümü dinleyen kadın bana ilk adımı atan kadın
En İyi Cevaplar