Yaz geliyor, gelirken de amca oğlu düğünleri getiriyor. Günümüz gençleri "ben düğün yapmam yea" dese de, nihayetinde yapılıyor. :) Kimi kır, kimi salon, kimi havuz başı tercih etse de, düğünün yıldızı daima pastalar oluyor! Sizler de bunlarla yeni hayatınıza başlamak istemez miydiniz ki?
Şiirin rengi olsa, kesinlikle mavi olurdu!
Bir buket çiçek değil, yenilmelik pasta.
İçinden çiçek aksın ama yerken pasta tadı mı alayım?
Yemeye gerek yok, lütfen sadece bakalım buna.
"E bu pastaları kesince bütün büyü gidecek?" diyenler için cupcake de var!
"Benim düğünüme gelenler hep çirkef, onlara çiçek yakışmaz" derseniz kaktüsümüz var, güzel batar.
Katlı pastalar bizim olmazsa olmazımız, neden çiçekli olmasın?
Galiba aşık oldum... Hayır hayır, pastaya!
Bu kadar gerçekçi olmamalı bunlar, kıyılmaz ki yemeye!
Bahar gelir de baharı getiren ağaçsız olur mu?
Siz bunlardan en çok hangisini beğendiniz? Ben galiba hepsine aşık oldum! Kaynak
Unutulmaz Bir Düğün Pastam Olmalı Diyenlerin İştahını Kabartacak Düğün Pastaları
En İyi Cevaplar