Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Günlük hayatta zevkle yediğimiz, içtiğimiz hatta ayrılmaz parçamız olan ıvır zıvırlar, tatlılar, yiyecekler ve nice içecekler vardır.


Fakat bunların kalorileri üzerlerinde yazsaydı nasıl mı olurdu? Bu bencede sizlerle.


Yediğimiz Ürünlerdeki Kaloriler Üstlerinde Yazsaydı.

Nutella tam bir felaket 4520 kalorinin izahı dahi olamaz. Nutella severleri hüzünlü anlar bekliyor.


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Her bardakta kalori patlaması :P Pelinsular aman dikkat


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Haribo diyip geçme :) Tam 510 kalori.


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Ketçap ise nispeten daha az.


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Kinder Bueno'dan beklenmeyecek hareketler :D


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Dominos Pizza, 30 dakikaya kapında. Tamı tamına 1680 kalori :O


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Redbull kanatlandırıyormuş efendim. Şahsen daha fazla kalori beklerdim.


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

Ayşe teyze de 162 kalori kitledi bize.


Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?

1 Litre Vodka da ise tahmin ettiğim bir rakam vardı. Eeeee içmenin de bir bedeli olucak.

Kalorileri Üstlerinde Yazsaydı Yine de Bu Ürünleri Yer miydik?
Cevapla