Günlük hayatta zevkle yediğimiz, içtiğimiz hatta ayrılmaz parçamız olan ıvır zıvırlar, tatlılar, yiyecekler ve nice içecekler vardır.
Fakat bunların kalorileri üzerlerinde yazsaydı nasıl mı olurdu? Bu bencede sizlerle.

Nutella tam bir felaket 4520 kalorinin izahı dahi olamaz. Nutella severleri hüzünlü anlar bekliyor.

Her bardakta kalori patlaması :P Pelinsular aman dikkat

Haribo diyip geçme :) Tam 510 kalori.

Ketçap ise nispeten daha az.

Kinder Bueno'dan beklenmeyecek hareketler :D

Dominos Pizza, 30 dakikaya kapında. Tamı tamına 1680 kalori :O

Redbull kanatlandırıyormuş efendim. Şahsen daha fazla kalori beklerdim.

Ayşe teyze de 162 kalori kitledi bize.

1 Litre Vodka da ise tahmin ettiğim bir rakam vardı. Eeeee içmenin de bir bedeli olucak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar