Vay anasını avradini sayin seyirciler havalar çok sıcak dimi birdenbire bastırdı sıcaklar o zaman gelin beraber dondurma yapalım.
Malzemeler
- Krema
- 2.5 yemek kaşığı kakao
- 2.5 yemek kaşığı pudra şekeri


Hazırlanışı:
Krema,Kakao ve pudra şekerini makineye alıp çektim... İyice harmanlaşıyor iç içe karışıyor. Kıvam alan karışımı dondurma kalıplarına almadan önce tahta kulplari yerleştirdim.(dondurma kalıbını çok sevdiğim bir arkadaşım yeğenlerine bayram hediyesi aldı silikon kesinlikle tavsiye ederim)kaşık yardimi ile kaliplara aldım karışımı. Damla çikolata serptim üstüne derin dondurucuya attım dondurma olunca çıkardım kuzularımla afiyetle yedik. Deneyeceklere afiyet olsun.


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Afiyet olsun abla ellerine sağlık. bir gün gelirim inş İzmir'e
Başımın üstünde yerin var ablam
abla Şu an evden cıkasım yok yapasım geldı de bende o kabdan yok nasıl yaparım yaw dsds
Trendyol dan alacaksın bana da kardeşim hediye etti tavsiye ederim
e güzel elinize sağlık görüntü bile serinletti
Çok güzel gözüküyor
Çok teşekkür ederim balım
Bu sıcak bitirdi bizi bee
Çok basit be
Ne yüreğin varmış senin 😂
O ne demek 🙈🙈
Her gün dondurma yapmak zor yürek ister 🙈
Çok herhalde yüreğin dedim 😅
Küçük çocuklarım var balım 🥰
Benim de 8 yaşında kızım var dondurma yemesi yasak yılda 2-3 yiyor hiç evde yapayım da yesin demedim bu zamana kadar 🙈
Enfes olmuss ya
Teşekkür ederim kardeşim 💐
Yenur
Teşekkür ederim kardeşim
Yaş kaç abla
34 ablası
4 gibi hissettim bı anda ablam
44