Anneysen hasta olmaya pek hakkın yok galiba dedim sıvadım kollarımı.arkada ne yaparsan yap aşk ile yap çalarken ben bu gazla daha neler yapmam ki dedim.👻👻
- Malzemeler
- 250 gram margarin
- 1 su bardağı+yarım çay bardağı pudra şekeri (Markasına göre değişkenlik gösteriyor pudra şekeri ölçüsü)
- 1 yumurta
- 1 paket vanilya
- 1 çay kaşığı kabartma tozu
- 1 çay bardağı sıvı yağ
- 5 su bardağı un
- Üzeri için
- Benmari usulü eritilmiş kahvaltılık çikolata
- Pasta süsleri ya da ne isterseniz kullanabilirsiniz

- Un hariç bütün malzemeleri mikserime aldım karıştırdım .ben kurabiyede kabartma tozunu sevmiyorum o yüzden az kullanıyorum isterseniz 1 pakette kullanabilirsiniz.kurabiyeniz kabarır tombik olur 🤭.unu kontrollü olarak ilave ettim hamurumu yoğurdum ele yapışmayan bir hamur elde ettim.fırın tepsisine yağlı kağıt serdim,hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarladım tepsiye dizdim. önceden 180 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirdim.fırından aldım soğumasını beklerken iki yemek kaşığı kahvaltılık çikolatayi benmari usulü erittim.soğuyan kurabiyemi çikolataya batırdım üzerine pasta süsleri ile süsledim. çocuklar saatler içinde bitirdi . yapacaklara afiyet olsun 💐


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Afiyet olsun güzel görünüyor abla
Teşekkür ederim kardeşim.😊
Ellerinize sağlık. Bence için teşekkür ediyorum. ii
Kurabiye güzel olmuş afiyet olsun ellerinize sağlık
Ne yanlis cumleler ne kendini begenmis ozneler pastanenin cimri plastik yagli seysi ile parmaklar dahil yenen annenin yaptığı kurabiye karşılaştırilir mi bide bunu tubik yapmış nispet bunlar nispet yiyemiyoruz ya ondan
Ellerine emeğine sağlık afiyet olsun
Teşekkür ederim canım.💐
Rica ederim 💐
Emeğine Saglık
Teşekkür ederim.
Çok güzel duruyor. Ellerine sağlık. 😋
Sen nerdesin balım ne zamandır göremiyorum seni 🤷
Ben hep buradayım. Soruların denk gelmiyor demek ki. 🥺🌸
Merak ettim görmüyordum iyiysen sorun yok canım.💐
Yaa cansın. İyiyim, sen de iyi ol. 😍🌸
Covid beni süründürse de iyiyim 😂😂💐
Yaa çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum, limonlu su çok iyi geliyor. 🙏🌸
Atlattık sayılır balım dün ve önceki gün korkunç idi bugün iyiyim çok şükür teşekkür ederim 💐
Çok şükür, çok sevindim. ❤️
❤️💐
yap gönder ya öyle üşenme hemen abla
Tamam dayı covidliyim şu an geçsin.
geçmiş olsun ablam
Yapanım olmadıki yiyeyim
Eşine yaptırabilirsin tarifi var burada.
Eşim olmadığı için
Peki
Yine döktürmüşsün, ellerine sağlık :)
Teşekkür ederim efenim çok mersiler.😎😎
Rica ederim efem :) Bir gün tatmak nasip olsun diye bağlayayım ben :D
harika bir pasta
Konserveye alıştık biz 😂
Eşimde öyle havalar soğuduğunda yollarım eşime hep birlikte yersiniz
Gönder gelsin
deneyecem
Yummmm çok güzel
Güzel görünüyor
Teşekkür ederim.
Yaparsan yerim😅
Güzel tarif
Evet lezzetlidir de tavsiye ederim..