Deniyor

Kafelerde Yediğiniz Kurabiyeyi Evde Yapmaya Ne Dersiniz? Hem de Çok Daha Lezzetli!

Malzemeler

Kafelerde Yediğiniz Kurabiyeyi Evde Yapmaya Ne Dersiniz? Hem de Çok Daha Lezzetli!

Malzemeler

1 su bardağı pudra şekeri
150 gram terem yağ
2 yumurta sarısı
Çeyrek çay kaşığı kabartma tozu
1 paket vanilya
1 portakal kabuğu rendesi
Yarım su bardağı damla çikolata
3 su bardağı un
Üzeri için

100 gram çikolata

Hazırlanışı

  • Un hariç bütün malzemeleri bir kaba alıp karıştıralım.
  • Unu ilave edelim.
  • Hamurumuzu strecin üstüne alıp saralım (yalnız strece enlemesine alıyoruz hamuru )el yordamı ile uzun ince şekillendirelim.
  • Derin dondurucuda (buzlukta)45 dakika bekletelim. Çıkardıktan sonra hızlı ve seri şekilde 1, 5 parmak kalınlığında keselim.
  • 200 derece fırında 12 dakika pişirelim.
  • Fırından çıkınca soğuması için bekleyin sıcakken çabuk dağılıyor.
  • Ben evimde ki yenmeyen çikolatamı peteğin üzerine koyup erittim sizde uygulayabilirsiniz.
  • Bir kaseye de hindistan cevizi koyun evde mevcut değil ben yapamadım . Soğuyan kurabiyemin yarısını çikolataya batırdım işlemi yaparken lütfen dikkat kurabiye dağılıyor. Afiyet bal olsun. 💐
Kafelerde Yediğiniz Kurabiyeyi Evde Yapmaya Ne Dersiniz? Hem de Çok Daha Lezzetli!
Kafelerde Yediğiniz Kurabiyeyi Evde Yapmaya Ne Dersiniz? Hem de Çok Daha Lezzetli!
Cevapla