Aile ile birlikte geçirilen anların yerini hiçbir şey tutamaz! 👨👩👧 Asıl mesele, tüm aile üyeler
Yeme & İçme Tüm Aileyi Bir Araya Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 5) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2725 Tüm Aileyi Bir Araya Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
külokyanus Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bencede puding en harikasi ya :) canım çekti simdiden biz ailecek cok seviyoruz pudingi 0 0 Yorumla
Ezgiixxss Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl basit ve akıllıcası yemek yapmak değil mi sizce de? 0 0 Yorumla
İsim_laz_değil Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Çok faydalı bir yazı olmuş elinize sağlık umarım daha çok kişi görür🌸 0 0 Yorumla
FatihDiyarbakır Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Güzel bir yemek yaparak ya da onları ziyaret ederek 0 0 Yorumla
siyahbeyazbiri_ Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Acil bir durum olmasigi surece bir araya gelmiyorlar 0 0 Yorumla
irmak_ozturk_06 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl En basit ve akıllıcası yemek yapmak değil mi sizce de? 0 0 Yorumla
Mσríαrtч Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Böyle bir sıkıntı yaşamıyoruz ama yaşarsam uygularım 0 0 Yorumla
thewise Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl sinema gecesi güzel olr ya da monopoşy tarzı oyunlar 0 0 Yorumla
Melikenurgazi Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Harika bir pastaya kim hayır diyebilirki. Hemen bol pasta kramalı bir pasta 0 0 Yorumla
Scorpion0135 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl puding yap, soğuması için ortaya koy, kokusundan herkes mutfağa gelir zaten :) 0 0 Yorumla
heyygiz Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Genelde elektirikler gidince birbirimizi görüyoruz clsmxşsöxçx 0 0 Yorumla
besteskki Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl güzel bir aile filmi bulup, hep beraber izlemek istediğinizi söyleyebilirsiniz 0 0 Yorumla
Mehmetomm Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Televizyonu telefonu bırakıp eskilerden bahsedilmesi 0 0 Yorumla
Bi_vatandaş Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Güzel ve basit bir tatli ve ayrıca bisküvi ylede çok güzel oluyor 0 0 Yorumla
sevdammmmmmmmmmm Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Wifinin faturasını odameyince herkez televizyonun karşısına toplasiyo 😹 0 0 Yorumla
degisikbiri123 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Eskiden babam bi bagirirdi biz hemen eve kosardik ai iste toplandik 0 0 Yorumla
gulfemdnz Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Elektrik kesintisi, herkes mum etrafında toplanıyor :D 0 0 Yorumla
Gülçinkafasibozuk Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Yani çok özel bir şey söylemek istediğinizi söyleyin gelirler bence 0 0 Yorumla
Memet35yıldız Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Butun aileyi arayıp eve çagırıp guzel bi yemek sofrası kurman yeterli olacaktır 0 0 Yorumla
TELEVOLE2020 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl güzel bir bilgi olmuş bu markanın ürünleri kaliteli ve güzel 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl En güzel aileyi bir araya getirme şeyi toplu yemekler oluyor bence yoksa başka şekilde bizim aile toplanmaz 0 0 Yorumla
Deliyimbendeliyim Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 446 cevap paylaştı. Getir ve trendyolyemek kullanıyorum. 0 0 Yorumla
Kimbukimberly Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 441 cevap paylaştı. Off püskevit parçacıklı puding pls :( 0 0 Yorumla
Sumeyhaaaccik99990 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Ahh eskiden aileler hep bir aradadalardıı.. 0 0 Yorumla
Zevksizhayat Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 649 cevap paylaştı. Doğum günü veya evlilik :) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben de isterdim güzel bir ailemin olmasını ama anne ve babam için hiçim 0 0 Yorumla
Patlicanli_kek Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Çocuk varsa öncelik o parka falan gitmek lazim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
395Cevap
Bencede puding en harikasi ya :) canım çekti simdiden biz ailecek cok seviyoruz pudingi
basit ve akıllıcası yemek yapmak değil mi sizce de?
Çok faydalı bir yazı olmuş elinize sağlık umarım daha çok kişi görür🌸
Güzel bir yemek yaparak ya da onları ziyaret ederek
Acil bir durum olmasigi surece bir araya gelmiyorlar
En basit ve akıllıcası yemek yapmak değil mi sizce de?
Böyle bir sıkıntı yaşamıyoruz ama yaşarsam uygularım
sinema gecesi güzel olr ya da monopoşy tarzı oyunlar
Harika bir pastaya kim hayır diyebilirki. Hemen bol pasta kramalı bir pasta
puding yap, soğuması için ortaya koy, kokusundan herkes mutfağa gelir zaten :)
Genelde elektirikler gidince birbirimizi görüyoruz clsmxşsöxçx
güzel bir aile filmi bulup, hep beraber izlemek istediğinizi söyleyebilirsiniz
Televizyonu telefonu bırakıp eskilerden bahsedilmesi
Güzel ve basit bir tatli ve ayrıca bisküvi ylede çok güzel oluyor
Wifinin faturasını odameyince herkez televizyonun karşısına toplasiyo 😹
Eskiden babam bi bagirirdi biz hemen eve kosardik ai iste toplandik
Elektrik kesintisi, herkes mum etrafında toplanıyor :D
Yani çok özel bir şey söylemek istediğinizi söyleyin gelirler bence
Butun aileyi arayıp eve çagırıp guzel bi yemek sofrası kurman yeterli olacaktır
güzel bir bilgi olmuş
bu markanın ürünleri kaliteli ve güzel
fikirler cok güzel sevdimm
Süper çok severim puding ❤️❤️❤️
Puding çok severim ve bir yandan Sohbet etmek
En güzel aileyi bir araya getirme şeyi toplu yemekler oluyor bence yoksa başka şekilde bizim aile toplanmaz
Pandemi dönemi tatlı yiye yiye aldık kiloları
Bence beraber sofraya oturmak olabilir
Eğlenceli bir bence olmuş şahsen
Çığlık attım mı herkesi topladık demektir
Getir ve trendyolyemek kullanıyorum.
Dr oetker yemek veya başka tatlılar
Off püskevit parçacıklı puding pls :(
Cikolata benim asiri canim cekti nedense ya :D
Kaliteli puding markası güzel
Dr. Oetker pudingine kim hayır diyebilir ki
Modemi parçalamak veya elektiği kesmek
Ailem olsa da bunları yapabilsem
Hindistan Cevizli kakolu puding😋
Ahh eskiden aileler hep bir aradadalardıı..
Ramazanda iftar sofrası hazırlamak
Filmden başka bişey toplamaz bizimkileri
bilgiler için teşekkürler emeğine sağlık
Doğum günü veya evlilik :)
Güzel bir bence eline sağlık
Çok basit tatlı yapıp çay hazırlamak
Diyetteyim dostum seneye inş.
ailecek jenga oynamak
ailecek haber izlemek
pudinggg <3 evetttt çok seviyorumm
Evet süper bir paylaşım olmuş.
Dr outker puding candır can 😝
Tsk dr. Oetker sen olmasan napardık biz
Dr oetker sana bağlıyorum
Ben de isterdim güzel bir ailemin olmasını ama anne ve babam için hiçim
Yine karnım acıktı aşk olsun
Piknik yapmaktadır güzel fikir bence
Tüm aile bir arada bazen güzel bazen değil
süper, eve gelcen sütü kaynatcan pudingi koyacan
Genelde maç olunca toplanırız bir araya
Çocuk varsa öncelik o parka falan gitmek lazim
Dr. Oetkee.
Puding ve pizza sini cok seviyorum
muzlu veya çileklik pudingler güzel oluyor