Evde düşlediğin lezzeti yaratmanın sırrını açıklıyoruz KScan! Sen de hemen taktikleri kapıp mutfağa doğru koşuyorsun. Ama önce, kendi yaratıcı fikirlerini yorum ve görüşlerde herkesle paylaşmayı unutma! 🍓
1. Seni kısıtlayarak yaratıcılığını köreltmeye çalışan her tarifi mutfağından çıkarmalı; damak tadına uygun özgür tercihlere açık tarifleri seçmelisin!
2. Mutfakta geçirdiğin saatler sonunda yarattığın lezzetin tadına bile bakacak halin kalmıyorsa, acilen yeni ve pratik tatlara doğru yol almalısın
3. Kısa sürede hazırladığın damak çatlatan lezzetlerle herkesi kendine hayran bırakmalısın
4. Az ekipman kullanarak, hazırladıktan sonra mutfak toplama derdine son veren tariflerle hem kendini hem sevdiklerini şımartmalısın
5. Lezzet kadar sunuma da önem vermeli; görselliğiyle de şölen yaşatan, eğlenceli tariflerle mutfağını şenlendirmelisin
6. Hem sunumu, hem lezzeti hem de pratikliği ile düşlediğin lezzeti yaratmak için tüm kapıları sana açan Dr. Oetker Bisküvili Puding ile hemen tanışmalısın!
Kendine has lezzeti ve sunumuyla herkesin çok sevdiği tatlı Dr. Oetker Bisküvili Puding ile düşlediğin lezzeti yaratmak artık çok basit! İstediğin meyveyi, çikolata parçalarını veya canın ne istiyorsa ekle; mükemmel lezzeti yakala!
Senin düşlediğin lezzeti yaratmak için tercih ettiğin malzeme hangisi? 😋
Bu içerik bir iş birliğine aittir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 





Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Valla bende de bir tarif var
1) vişneli ya da cikolatali browni keklerini aliyorsunuz
Ve ortadan ikiye yatay şekilde kesiyorsunuz
2) Nisasta unu , vişne suyu olabilir , böğürtlen suyu olabilir karadut olabilir
Hangisini seviyorsanız. Nişasta unuyla karıştır ve ocağa koy. Koyulaşıp jölemsi kıvama gelince al ve soğut sonra keklerin alt tabanına güzel güzel dök. Sonra kapagini kapa.
3) krem şanti içine damla çikolata kat ve o keklerin uzerine sekilli şekilli sık ve dolaba kaldır.
😋😋 pratik tatlılarınıza bayılıyordum yanında meyveler ile olması daha lezzetli bir hale geliyor.
Hayatta en cok sewdigim seylerden 1 tanesinde kakaolu puding :-D hem yapimi kolay. hem malzeme ucuz. kaliteli we lezzetli... olsada yesek simdi yaaa mis gibi :) :)
Aynen öyle hem pratik hem de güzel tatlı yapmak şimdi daha kolay😀
Hayranım su puding ve bisküvi ye yani 2 si le ne değişik lezzetler ve ne kadar pratik kolay yapılabiliyor muhteşem
Tatlı kriziniz gelmek üzere mi? Üzülmeyin ve Dr. Oetker paketini açın ve tarife uyun , kriz sizi teğet geçecek
Her şeyin kolayına kaçan bir yapım var, bu da tam benlik o yüzden. Tam bekar işi, kesinlikle denemeyi düşünüyorum. :)
Ben pek becerikli biri değilim ama tatlıyı da çok severim. Benim gibi birine yakışacak mükemmel bir tatlı olmuş bu, pratik mi pratik!
@Dr.-Oetker'in pudingleri gibi olmuyor diğer pudingler
Gerçekten asırlardır damak tadımıza en uygun olan pudingleri üreten Dr. Oetker'e sonsuz teşekkürler.
Xper karşılığında puding paketleri isteriz ama ha.
Harika ötesi lezzeti! Bir bisküvi sever olarak müptelası oldum diyebilirim.
Pratik şeyler en çok ihtiyacım olan şey. Kesinlikle deneyeceğim.
Oo. Mutfakta devrim yapmışsınız resmen. Denemek lazım. :)
Bu pratik tatlılar çok güzel oluyor özellikle meyveler ile!😍 Ellerinize sağlık.
Hafta sonu alışverişime ekledim ve aldım. Hazırlayıp yediğimde kesinlikle bir daha almalıyım dedim.
Hafta sonu aldım ve oglum ıle beraber yaptık ınanılmaz pratık ve tadı ıse harıkaaaa
İçinin muhallebisi meyvesi üstüne krem santi ve çikolatalı soslada gayet saglıklı tatlı yapabilirsinz ve tam yaz tatlısı sıcakda cok guzel diyor soguk soguk 😃
Benim canım magnoliam ben sürekli yapıyorum bunu ama bu şekilde değil muhallebisini kendim yapıyorum bunu da deneyecegim bakalım o lezzeti verecek mi..
Nerede pratik tatlı var ben oradayım. Tatlı çok sevdiğim için her zaman pratik olan tatlıları secerim ki bisküvili puding denemedim en kısa zamanda deneyeceğim 😍😍😍😍😍😍😍
pratik yapılan bu tatlılar Dr. Oetkar ile bir başka oluyor. Gerçekten şuana kadar Dr. Oetkar markaları dahil diğerlerini de kullandım. En fazla güzel tadı sadece Dr. Oetker'da aldım.
1. Seçenek çok mantıklı bencede kendi ağız tadına göre birşeyler yapmalısın. O ne öyle yemekteyiz gibi yap yappppp sonra da beğenilmesin..! :)
o değil de şimdi bunları uygulayan erkeğin bir çekiciliği oluyo mu? onu diyin bağa bir .. :D ona göre uygulayalım
Artık hayatımızın her alanında hızlı olmak önemli. Mutfakta da böyle pratik tariflere ihtiyacımız var.
Ne kadar doyurucu ve ne kadar az şekerli ise o kadar ilgimi çeker. Çok az tatlı var bu kriterde maalesef :)
Dün bisküvili pudingi yapıp profilimde soru şeklinde paylasmistim :) çok güzel gerçekten ellerinize sağlık
Pudingler ve tatlılar çok hoşuma gidiyor. Bunuda denemek isterim. Sonuçta yapması çok kolay..
Elinize sağlık.
"Sevgiliden ayrılınca" olarak adını değiştirip hemen memleketime dönünce deneyecegim bir tatliiii :P
Pasta, tuzlu, tatlılarda vs. kullandığım ürünlerden bazıları Dr. Oetkerin en iyi marka ama birazda kazık😐😎
Cocuklugumdan beri reklamlarinizda cikan cilekli pastanin tarfini merak etmisimdir onun tarifini hic bulamadim :)
Hem kolaya kaçıyım hem kendim yapmışım görüntüsü olsun. 💕
diğer markalara göre pek çok malzemede öncü olan markanın en çok kabartma tozu ve vanilinini kullanıyorum.
Yazın çok hafif ve doyurucu olması sebebiyle favorimmm 😋😍
mutfaga girmeyi sevmem ama bu tatlidan canim cok cekti ya
Ne kadar doyurucu ve ne kadar az şekerli ise o kadar ilgimi çeker. Çok az tatlı var bu kriterde maalesef
Dr Oetker'ciğim sayenizde evimiz butik pastaneye dönüşüyor. Bayılıyorum instant tatlılarınıza vs <3
büsküvili puding cok güzel oluyor annem yapardı hep :)
Eline sağlık çok güzel olmuş tebrikler bunu bizle paylaştığın için de ayrıca teşekkür ederim
Çok güzel yemek yerim. Tarifini verebilirim isteyen olursa eğer
Elimizin altinda bulunsun bu tavsiyeler. Lazim olacak. :)
Mutfağa girmeyi birşeyler yapmayı severim ancak sonrasında oluşan bulaşık beni deli ediyor. :D
Mutfakta iyiyim ama tatlıdan yana pek iyi değilim acaba becerebilir miyim
Tatlı yemek güzel. Hele birde tatlı oldumu gerçekten.
Dr oetker bir kez daha en sevdiğim pasta malzemeleri markası oldun
Beceriksiz bir insan olarak pratik tatlılar vazgeçilmezimm
Çabuk ve az malzeme ile olması bide düşük kalori varsa tadından yenir :D
güzel görünüyor aslında pratik olması da bu yoğunlukta zaman kazandırır
pratik tatlıda aradığım 2 özellik var
1- çabuk yapılması
2- hafif kalorisi az olması
Hafif tatlı olsunda ne olursa olsun ellerinize sağlık 😊
Pratik tatlılar çok zaman almamalı ve hafif olmalı. Mesela muzlu olabilir..
Canım tatlı çekerse ve birşey bulamazsam diye 3 dakikada hazırlanmalı. 🙃
Sütlü tatlılar pek tercihim değildir ama deneyebilirim yinede misafirler için falan
Hem pratik hemde bol çikolatalı tatlılar mükemmel oluyor tabi bisküvili pudingin yeri çok ayrı 😍
En sevdigim tatlı hiç ugraşmadigim tatlılar mideye inmesi bile 5 dk bulmayan şey için bir saat ugraşmam 😊
meyveli ve sütli tatlılara bayılırım harika görünüyorlar..
Bu tür pratik tarifler bekarlar için çok iyi oluyor.
Bardakda alması biraz ters bana ama yerim her türlü ya...
Kendini marifetli zanneden hatunların bir numaralı yardımcısısın Dr. Oetker :D
Mutfagı seviyorum. Özellikle pasta kurabiye yapımını.
Çok güzel kolaylıklar bunlar , çalışan birisi olarak zamandan kazandıran şeyleri seviyoruz...
Hazırlayıp kendime servis etmekten en çok hoşlandığım şeylerden.
Dr oetker efsanedi. O çilekli pasta içimde kalmıştı 😂