Aile ile birlikte geçirilen anların yerini hiçbir şey tutamaz! 👨👩👧 Asıl mesele, tüm aile üyeler
Yeme & İçme Tüm Aileyi Bir Araya Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 6) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2725 Tüm Aileyi Bir Araya Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
Cizreliöğretmen Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Aile her şeydir çok önemli bir arada durmak 0 0 Yorumla
eftelya0o Takip Et Bilge Yaş: 27 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 353 cevap paylaştı. Akşam yemekleri bizde hep birlikte oturulur 0 0 Yorumla
çokkcanımsıkılıyooo Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Puding için canımı veririm açıkcası :) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Mutfak da pasta yapıp yemek iyidir birde yanında sevdiğin olunca daha iyi olur 0 0 Yorumla
Dilers Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 415 cevap paylaştı. Piknik. Yapınız.. açık havada 0 0 Yorumla
ArımBalımPeteğiim Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl Tüm aile bir aradaysa huzur dolu anlar yaşanır 0 0 Yorumla
melikei203 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Valla en güzeli kavga kavga edince hepsi yanımda:) 0 0 Yorumla
Furkan-ama-Furki-de Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Off puding mi valla olsada yesek canım çekti :D 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
395Cevap
Çok güzel öneriler teşekkür ederiz 💋
1,4,5 etkili yöntemler ve çok keyif verici oluyor
Güzel tarifler keşke üşenmesem
Aile her şeydir çok önemli bir arada durmak
Bence yemek en iyi sonuç olabilir.
Tatlı yiyelim tatlı konuşalım😋
Tatli yiyelim tatli konusalim diyosunuz😉
Her zöan aldığım ürün bu Dr. oetker
Akşam yemekleri bizde hep birlikte oturulur
teşekkürler yararlı bilgi
Komedi filmi açarım ben :)
Cay saati ile evet kisir falan
Telefonları bırakalım o yeter bence tek başına
Gerçekten çok güzel bir paylaşım olmuş
Biz animasyon film saati ile bir araya geliyoruz
Tüm aile bir arada gerektiği kadar olmalı
Gerçekten çok güzel birşey
Yaş pastayı koydum herkes masaya😀😀😀
Puding için canımı veririm açıkcası :)
Puding hoştur ama çikolatalı olacak👍
Çok severim pudingli bu marka baska
Özlediğim bir çocukluk hissi içimi burktu.
Teşekkürler bilgi için 🙏♥️
Mutfak da pasta yapıp yemek iyidir birde yanında sevdiğin olunca daha iyi olur
Kim sevmez kii. İnsanın yedikçe yiyesi geliyo
Piknik. Yapınız.. açık havada
teşekkürler güzel fikirler
Güzel bir yemek organizasyonu, tatlı,
Pudink bizi kesinlikle birleştirir😃
Tüm aile bir aradaysa huzur dolu anlar yaşanır
En güzeli pazar kahvaltısı
pek güzel şeyler. ne de güzel bilgiler
Güzel bir dondurmma yemek keyifle
Lütfen gelmeyelim bir araya daha kötü oluyor
Sabah sabah puding yapacak birisi varmı😁
Valla en güzeli kavga kavga edince hepsi yanımda:)
Pastacı mı bu Dr oetker hep pasta falan tarifi veriyor
İhanetsiz bi şekilde yanyana durmak
Pasta çok iyi 💪💪💪💪💪💪
Enn güzeli çilekli olan bence
pudinge bizim ewvde kimse hayır demez
Güzel fikirler bunlar teşekkürler.
Favorim kaymaklı krem şanti
Artik herkes kendi halinde
Puding en sevdigim ya😍😂😂😂😂😂
Sevdıhım iz bir dizi ya da flım olabilir
Pratik şeylerin hastasıyız
Off puding mi valla olsada yesek canım çekti :D
Pandemide hep beraberiz zaten 😂
tatlı candırrrrrrrr bu marka iyi
Akşam dedikodusu asla kaçmaz bizim aileden
Güzel paylaşım elinize sağlık
Teşekkürler 👏👏güzel paylaşım
Bizim aile de bunlar imkansız
kurabiye yapmak ve miniklerimle oyunlar oynamak
Aile mi İstanbul anlaşması aile bıraktımı
Baban böyle pasta yapmayı nerden öğrendi 😂
pasta yaparaaaak drrrkoter
Önerileriniz harika 🤝🤝🤝
pandemide herkes evdeydi zaten :D