Aile ile birlikte geçirilen anların yerini hiçbir şey tutamaz! 👨👩👧 Asıl mesele, tüm aile üyeler
Yeme & İçme Tüm Aileyi Bir Araya Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 4) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2725 Tüm Aileyi Bir Araya Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
melekgizem64 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Vallahi elektrikler gidince öyle birleşiyoruz yoksa olmuyo znsjskdskjdjdjskskduehwywudjdkn 1 0 Yorumla
Şhedaanr Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Televizyon karşısında toplaşmak hiçde hoş değil aslında 0 0 Yorumla
Miraaa92738 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl yemek saatleri her zaman en güzel ve en beraber olunam saatler oluyor 0 0 Yorumla
evetdiyen Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl 4 ve 5 numara aslında bizim aileye baya uygun deneyeceğim. 0 0 Yorumla
zanzivarlı Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Harika bir pudinge kimse hayır diyemez.. hemen pişirip sürpriz yapmalı. 0 0 Yorumla
CaptainHook Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Harika bir pudinge kimse hayır diyemez.. hemen pişirip sürpriz yapmalı. 0 0 Yorumla
lAlperenEl Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Dr. Oetker güzel bir marka. Gerçekten şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadık 0 0 Yorumla
_xCeylanx_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Sevdikleri bir şey açarsam hemen gelirler taktik bu 😁 0 0 Yorumla
OzanErsin1 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Ortak dizilerimiz var zaten çay kek eşliğinde hep bir aradayız :) 0 0 Yorumla
UnbreakLuser Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Tabikide bir arada olmak için pasta yapmamız lazım, aksini idda eden var mı? 0 0 Yorumla
kuzeytekinoğlu08885 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Ailemden kimse kalmadığı için bir araya getirmem zor 0 0 Yorumla
uuğuuuuuurrrrr Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Tüm ailemi simste tekrardan yaratırım onlara benzemesi için tüm simleri kullanırım 0 0 Yorumla
1kayzer Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Anılardan bahsetmek güzeldir. Anılar paylaştıkça neşeli ortam oluşur 0 0 Yorumla
MeiyoBritannia Takip Et Xper 1 Yaş: 107 +1 yıl Daha yeni puding yaptım ve o kadar. gızel ki bağımlısıyım jskfkskd 0 0 Yorumla
BnFROO Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Herkesin sevdiği filmi açıp güzel mi masa kurup muhabbet etmek en güzeli 0 0 Yorumla
fulyada Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bence midemize olan düşkünlüğümüzün de buna katkısı var. 0 0 Yorumla
Ahmet0216 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bizim Aile akşam yemeklerinde ve akşam içilen çayda hep beraber oluruz. 0 0 Yorumla
Ertugrultrtr Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ailecek oynanan oyunlar kesinlikle daha iyi vi aile ilişkisi için gereklidir 0 0 Yorumla
defne_lodbrok Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl fotoğraf albümü ve o derin gece sohbetleri çok güzel. kültürü varsa film gecesi de ayrı güzell 0 0 Yorumla
CEKU43 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl şu babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi pastasını yapsam yeter ailecek 0 0 Yorumla
Nazlıcyln Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Aşkı bulursun arkadaşı bulursun ama aileyi bulmak zordur keşke anne babam şimdi yanımda olsaydı 0 0 Yorumla
ceylann000 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Tatlı yapıp çay koymak , odun sobasınin dibinde oturup sohbet etmek vb 0 0 Yorumla
asdasasdas1234 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Puding gerçekten çok iyi kötü demeye hak yok evdede var bugün yapıcam 0 0 Yorumla
тишина Takip Et Xper 1 Yaş: 102 +1 yıl Dr. oetker kimin markası merak ederim ama hiç araştırdım almanların olabilir belki jdjajdks 0 0 Yorumla
Papatyașkainat Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Aile olmak bambaşka bir duygu. Bir arada olmak mutluluk, eksilenler olduğunda yaprak dökümü hüznü. 0 0 Yorumla
Lgbtci_animatronic Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Dr. Oetker Kakaolu Puding yiyorum kendimi çok zinde hissediyorum. Aşkolar hepinize önerimdir. 0 0 Yorumla
Elasfera Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Çocukluğumuz pudingle geçti az yemedik kakaolu olanı harika 0 0 Yorumla
Yetimk Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Benim aksam saatlerinde hemen masaya abur cubur ve bir film secip izlemek 0 0 Yorumla
Kissthelawyer Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Tatlı ve meyve hazırlamak gerçekten de aileyi bir araya getiriyor 0 0 Yorumla
Mariaig Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Dr. Oetker puding de bir numara. Tadı, kıvamı sürekli tercih ettiğimiz marka. 0 0 Yorumla
Disoldu Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bizim aileyi bir araya getiren şey,; çay ve yemek bir de faturalar a😄 0 0 Yorumla
EyşanKuneli Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl en sevdiğim marka teşekkür ederim allahım bu markayı bize gösterdiğin için thanks god 0 0 Yorumla
Göksubrtt Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Aynı zamanda tüm aileye kilo aldırmak için sjdjkdkxkdkdkdks 0 0 Yorumla
KelebekEtkisi40 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Semaverin altını ateşe vermek yeterli daha huzurlu birşey yok 😊 0 0 Yorumla
emrekilicc Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Bir sey yapmalarina gerek istedikleri her an giderimmm 0 0 Yorumla
BakiAkil Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl İçeriyi görünce hemen gittim dolaba baktım ve ne gördüm 0 0 Yorumla
Ergouvani_ Takip Et Xper 2 Yaş: 42 +1 yıl Kitap okuma saati. Herkes kendi kitabını okusun elbette. 0 0 Yorumla
Aleyna2002a Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Aileyle zaman geçirmek çok önemli gilm izlemek kahvaltı ve akşam yemeklerini bir arada yapmak 0 0 Yorumla
aussierock Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Kesinlikle puding en iyi tatlılardan biri. Yapanayacağı şey yok 😂😂 0 0 Yorumla
kırmızıbaşlıklı1kız Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Eski fotoğraf albümleri tüm aileyi bir araya getirir, anılar 0 0 Yorumla
Tarchy Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Benim için ailecek kutu oyunu oynamak açık ara en iyisi 0 0 Yorumla
ÜtopikFilozof Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Modern Çağdaş Toplum Anlayışı Yapısında Saygı Çerçevesinde gelişen bir Sohbet Olabilir🤗 0 0 Yorumla
nolurbisus Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bayılıyorum şu pudinglere ya o kadar pratik ki üstelik 0 0 Yorumla
leon0320 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl Virüs var ne işiniz var biz syiracaz diye uğraşıyoruz birlesmesin kimse😄 0 0 Yorumla
bittikalbayım Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Walla biz mısırımızı patlatıp filmimizi izliyoruz sarıyo dkdmdkdmld 0 0 Yorumla
GöktugMuh2 Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Herkesi aynı kanepede toplarım sadece kendi zevkime hitap eden bi film açarım oldu mu :D 0 0 Yorumla
mobidikk Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Maç izlemek.Yemek yemek. Kavga :) Temizlik Taşınma Yardim. 0 0 Yorumla
hep_yek Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Oldukça iyi görünüyor. Dr. Oetker genel olarak iyi bir markadır zaten. 0 0 Yorumla
Hasanibrahim11 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bence puding en iyisi😚 Pudingi çok severdim. Hem de yapılışı çok kolay 0 0 Yorumla
acısonum Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Bizimkiler hepsi başka yerlerde teknoloji insanlığı tüketiyor geçmiş kadar güzel yıllar yok... 0 0 Yorumla
vslatt Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Bencede puding en harikasi ya, Güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık. 0 0 Yorumla
Kedicik_Funda Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Pudingi ve diğer tatlıları yiyemiyorum şeker hastası oldugum için malesef 0 0 Yorumla
beyinsansürü Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl parti, kutlama vb. etkinliklerle aile üyeleri bir araya getirilebilir 0 0 Yorumla
bora353535 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Tatlı ve sohbet muhteşem ikili birbirini dinleten iki insan... Herşey akıp keyifle devam edecektir 0 0 Yorumla
gmzmgmzm Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Lezzetli tatlılarıma herkes koşuşuyor bir film ya da okey masasında varsa tamamdır :) 0 0 Yorumla
G102030 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Lezzetli pastalar yaparak ailemi ortak bir noktada buluşturma 0 0 Yorumla
asdab06 Takip Et Xper 3 Yaş: 56 +1 yıl Akşam yemegi hafta sonu piknik eski resimlere bakmak 0 0 Yorumla
Vitovski Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Zaten bu ara böyle şeyler yaşıyorum ne yazık ki... Bakayım umarım işe yarar 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
395Cevap
Vallahi elektrikler gidince öyle birleşiyoruz yoksa olmuyo znsjskdskjdjdjskskduehwywudjdkn
Televizyon karşısında toplaşmak hiçde hoş değil aslında
yemek saatleri her zaman en güzel ve en beraber olunam saatler oluyor
4 ve 5 numara aslında bizim aileye baya uygun deneyeceğim.
Harika bir pudinge kimse hayır diyemez.. hemen pişirip sürpriz yapmalı.
Harika bir pudinge kimse hayır diyemez.. hemen pişirip sürpriz yapmalı.
Dr. Oetker güzel bir marka. Gerçekten şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadık
Sevdikleri bir şey açarsam hemen gelirler taktik bu 😁
Ortak dizilerimiz var zaten çay kek eşliğinde hep bir aradayız :)
Tabikide bir arada olmak için pasta yapmamız lazım,
aksini idda eden var mı?
Ailemden kimse kalmadığı için bir araya getirmem zor
Tüm ailemi simste tekrardan yaratırım onlara benzemesi için tüm simleri kullanırım
Anılardan bahsetmek güzeldir. Anılar paylaştıkça neşeli ortam oluşur
Daha yeni puding yaptım ve o kadar. gızel ki bağımlısıyım jskfkskd
Herkesin sevdiği filmi açıp güzel mi masa kurup muhabbet etmek en güzeli
Bence midemize olan düşkünlüğümüzün de buna katkısı var.
Bizim Aile akşam yemeklerinde ve akşam içilen çayda hep beraber oluruz.
Ailecek oynanan oyunlar kesinlikle daha iyi vi aile ilişkisi için gereklidir
fotoğraf albümü ve o derin gece sohbetleri çok güzel. kültürü varsa film gecesi de ayrı güzell
şu babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi pastasını yapsam yeter ailecek
Aşkı bulursun arkadaşı bulursun ama aileyi bulmak zordur keşke anne babam şimdi yanımda olsaydı
Sinema,
Tatil,
Yılbaşı,
Bayramlar,
Seyranlar 🤣
Tatlı yapıp çay koymak , odun sobasınin dibinde oturup sohbet etmek vb
Puding gerçekten çok iyi kötü demeye hak yok evdede var bugün yapıcam
Dr. oetker kimin markası merak ederim ama hiç araştırdım almanların olabilir belki jdjajdks
Aile olmak bambaşka bir duygu. Bir arada olmak mutluluk, eksilenler olduğunda yaprak dökümü hüznü.
Dr. Oetker Kakaolu Puding yiyorum kendimi çok zinde hissediyorum. Aşkolar hepinize önerimdir.
Çocukluğumuz pudingle geçti az yemedik kakaolu olanı harika
Benim aksam saatlerinde hemen masaya abur cubur ve bir film secip izlemek
Tatlı ve meyve hazırlamak gerçekten de aileyi bir araya getiriyor
Dr. Oetker puding de bir numara. Tadı, kıvamı sürekli tercih ettiğimiz marka.
Bizim aileyi bir araya getiren şey,; çay ve yemek bir de faturalar a😄
en sevdiğim marka teşekkür ederim allahım bu markayı bize gösterdiğin için thanks god
Aynı zamanda tüm aileye kilo aldırmak için sjdjkdkxkdkdkdks
Semaverin altını ateşe vermek yeterli daha huzurlu birşey yok 😊
Bir sey yapmalarina gerek istedikleri her an giderimmm
İçeriyi görünce hemen gittim dolaba baktım ve ne gördüm
Kitap okuma saati. Herkes kendi kitabını okusun elbette.
Aileyle zaman geçirmek çok önemli gilm izlemek kahvaltı ve akşam yemeklerini bir arada yapmak
Kesinlikle puding en iyi tatlılardan biri. Yapanayacağı şey yok 😂😂
Eski fotoğraf albümleri tüm aileyi bir araya getirir, anılar
Benim için ailecek kutu oyunu oynamak açık ara en iyisi
Modern Çağdaş Toplum Anlayışı Yapısında Saygı Çerçevesinde gelişen bir Sohbet Olabilir🤗
Yasasin Puddingci Doktor
Ne mutlu aulesi olanin
Bayılıyorum şu pudinglere ya o kadar pratik ki üstelik
Virüs var ne işiniz var biz syiracaz diye uğraşıyoruz birlesmesin kimse😄
Walla biz mısırımızı patlatıp filmimizi izliyoruz sarıyo dkdmdkdmld
Herkesi aynı kanepede toplarım sadece kendi zevkime hitap eden bi film açarım oldu mu :D
Maç izlemek.
Yemek yemek.
Kavga :)
Temizlik
Taşınma
Yardim.
Oldukça iyi görünüyor. Dr. Oetker genel olarak iyi bir markadır zaten.
Bence puding en iyisi😚
Pudingi çok severdim. Hem de yapılışı çok kolay
Bizimkiler hepsi başka yerlerde teknoloji insanlığı tüketiyor geçmiş kadar güzel yıllar yok...
Bencede puding en harikasi ya, Güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık.
Pudingi ve diğer tatlıları yiyemiyorum şeker hastası oldugum için malesef
parti, kutlama vb. etkinliklerle aile üyeleri bir araya getirilebilir
Tatlı ve sohbet muhteşem ikili birbirini dinleten iki insan... Herşey akıp keyifle devam edecektir
Lezzetli tatlılarıma herkes koşuşuyor bir film ya da okey masasında varsa tamamdır :)
Lezzetli pastalar yaparak ailemi ortak bir noktada buluşturma
Akşam yemegi hafta sonu piknik eski resimlere bakmak
Zaten bu ara böyle şeyler yaşıyorum ne yazık ki... Bakayım umarım işe yarar