Deniyor

Karantina Günlerinde İçimizi Yumuşatacak Magnolia Tatlısına Ne Dersiniz? 🍮🧁🍨🍧🤗

Siz de benim gibi magnolia tatlısı sevenlerdenseniz umarım tarifimi dener ve beğenirsiniz.

Magnolia Tatlısı
Magnolia Tatlısı

Magnolia Tatlısı Malzemeler

1 litre süt 🥛

1 bardak seker

3 kaşık tepeleme un

  • 1 kaşık niŞasta
  • Kutuda hazır krema
  • Vanilya
  • Bisküvi (ben petibor) kullandım
  • 1 muz
  • 5 - 6 tane çilek

Magnolia Tatlısı Yapılışı

Karantina Günlerinde İçimizi Yumuşatacak Magnolia Tatlısına Ne Dersiniz?  🍮🧁🍨🍧🤗

Krema için;

Süt, şeker, un, nişastayı bir tencereye koyun ve kıvam alana kadar karıştırın. Kaynamaya yakın krema ve vanilyayı ekleyin ve ocağı kapatın.

Bisküvileri ezin

  • Kuplarınızın dibine 1 dilim müz ya da çilek koyun.
  • Üstüne 1 yemek kaşığı krema koyun.
  • Kremanın üstüne 2 yemek kaşığı bisküvi koyun.
  • Bisküvinin üstüne 1 buçuk kepçe krema koyun ve üstüne çilek ya da muz dilimi koyup üstüne bisküvi koyun.
  • Son olarak üstüne çilek koyun
  • Buzdolabında beklettikten sonra yemeye hazır 🌺

Ben 1 katı kakaolu bisküvi, diğer katıda sade bisküvi ile yaptım.

Afiyet olsun
Afiyet olsun
Karantina Günlerinde İçimizi Yumuşatacak Magnolia Tatlısına Ne Dersiniz? 🍮🧁🍨🍧🤗
Cevapla