Merhabalaarr Yeme & İçme etiketinin güzel çiçeklerii! Bu yola artık ben de sizinle devam edeceğimm, bir hoş geldin alirim.💖🌸🎉
Dün kıymetli arkadaşım @ibooo1 sayesinde aldığım kararla bu etikette olmaya karar verdim 💫
Yemek ve tatlı çeşitlerini yapmayı bir tutku haline getirmişken neden burada fenomen olmayayım dimi 😎🌸
Yaptığım tarifleri elimden geldiğince burada sizinle paylaşacağım.😊 O zaman hadi en sevdiğim tatlılardan olan ilk tarifimizle başlayalımm 😎🌸💖👊

Çilekli ~ Muzlu MAGNOLIA 🍨
- 1 litre süt
- 1 su bardağı şeker
- 1 paket vanilya
- Yarım çay bardağı nişasta
- 2 yemek kaşığı un
- 2 yumurtanın sarısı
- 1 kutu sıvı krema
Muhallebisi pistikten sonra vanilyasını koyuyoruz ve ilk sıcağı çıktığında sıvı kremayı ekleyip tekrar karıştırıyoruz.
Gelelim süsleme kısmına 🌸
Bisküvi olarak isteyen Bebe bisküvi kullanıyor, ama ben Burçak bisküvi tercih ediyorum. Tatlılık açısından hem daha hafif oluyor hemde o tadı hemde o dokusuyla bu tatlıya daha çok yakıştığını düşünüyorum. 😋

İster sadece çilek, ister sadece müz kullanın. Veya her ikisinide kullanabilirsiniz, her türlü enfes oluyor.👌🌸 İstediğiniz şekil ve tarzda sunumunuzu hazırlayıp afiyetle yiyebilirsiniz.🍴💖
Yemeden önce en az 5-6 saat buzdolabında bekletmeyi de unutmayalım .Ne kadar soğuk olursa o kadar güzel olurr.😋👌💖 Vee yerken adeta parmaklarınızı yiyeceğiniz bir tatlı tarifinin sonuna geldikk 🌸
Herkese afiyet olsun 🍨🍴💫
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer