Toplanın!! Gönlünüzü Kaptıracağınız Eşsiz Güzel ve Lezzetli Bir Magnolia Tarifi Veriyorum💖🍨

Merhabalaarr Yeme & İçme etiketinin güzel çiçeklerii! Bu yola artık ben de sizinle devam edeceğimm, bir hoş geldin alirim.💖🌸🎉

Dün kıymetli arkadaşım @ibooo1 sayesinde aldığım kararla bu etikette olmaya karar verdim 💫

Yemek ve tatlı çeşitlerini yapmayı bir tutku haline getirmişken neden burada fenomen olmayayım dimi 😎🌸

Yaptığım tarifleri elimden geldiğince burada sizinle paylaşacağım.😊 O zaman hadi en sevdiğim tatlılardan olan ilk tarifimizle başlayalımm 😎🌸💖👊

Toplanın!! Gönlünüzü Kaptıracağınız Eşsiz Güzel ve Lezzetli Bir Magnolia Tarifi Veriyorum💖🍨

Çilekli ~ Muzlu MAGNOLIA 🍨

  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 paket vanilya
  • Yarım çay bardağı nişasta
  • 2 yemek kaşığı un
  • 2 yumurtanın sarısı
  • 1 kutu sıvı krema

Muhallebisi pistikten sonra vanilyasını koyuyoruz ve ilk sıcağı çıktığında sıvı kremayı ekleyip tekrar karıştırıyoruz.

Gelelim süsleme kısmına 🌸

Bisküvi olarak isteyen Bebe bisküvi kullanıyor, ama ben Burçak bisküvi tercih ediyorum. Tatlılık açısından hem daha hafif oluyor hemde o tadı hemde o dokusuyla bu tatlıya daha çok yakıştığını düşünüyorum. 😋

Toplanın!! Gönlünüzü Kaptıracağınız Eşsiz Güzel ve Lezzetli Bir Magnolia Tarifi Veriyorum💖🍨

İster sadece çilek, ister sadece müz kullanın. Veya her ikisinide kullanabilirsiniz, her türlü enfes oluyor.👌🌸 İstediğiniz şekil ve tarzda sunumunuzu hazırlayıp afiyetle yiyebilirsiniz.🍴💖

Yemeden önce en az 5-6 saat buzdolabında bekletmeyi de unutmayalım .Ne kadar soğuk olursa o kadar güzel olurr.😋👌💖 Vee yerken adeta parmaklarınızı yiyeceğiniz bir tatlı tarifinin sonuna geldikk 🌸

Herkese afiyet olsun 🍨🍴💫

Toplanın!! Gönlünüzü Kaptıracağınız Eşsiz Güzel ve Lezzetli Bir Magnolia Tarifi Veriyorum💖🍨
Cevapla