KS mutfağından herkese selamlar😂😂
Ben buraları iyice video çekip yemek yaptığım bir mutfak olarak belledim😂
Farklı bir yemeğin tarifini araştırırken bu tarifle karşılaştım. Ve iyi ki karşılaştım❤Öyle sıradışı bir lezzet ki "pamukların içinde kaybolmuş gibi hissetmek istiyorum" diyorsanız doğru yerdesiniz😂 O aldığım ilk ısırığın bende yarattığı muazzam duyguyu anlatamam çünkü kayboldum😛 Size bir tarif verip de kendimi bulmaya gideyim hemmen😎
Pryanik (diğer adıyla Rus keki) için gereken malzemeler:
- 1 su bardağı sıcak süt
- 1 su bardağı un
- 1 su bardağı şeker
- 3 yemek kaşığı sıvıyağ
- 3 yemek kaşığı kakao
- 1,5 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilya
- 1 çimdik tuz
- 1 çimdik karbonat
- 1 adet yumurtanın sarısı
- Un (lütfen sonradan kontrollü bir şekilde ekleyin. Ben 2,5 su bardağı kullandım)
Glazürü için:
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 2-3 çay kaşığı limon suyu
- 1 adet yumurtanın akı

Uygun bir kaba; 1 su bardağı şeker, 1 su bardağı un ve 1 su bardağı sıcak sütü alıp iyice karıştırın.

Hamur oluşturma kısmı çok önemli. Hamuru için geriye kalan malzemeleri un hariç kaba alıp iyice karıştırın. Unu kontrollü bir şekilde yoğurarak ekleyin. Ele yapışan bir hamur olmalı. Çünkü daha sonra bu hamuru alıp temiz bir yere un serperek beze açar gibi oklava veya merdane yardımıyla uygun kalınlıkta açın. Çay bardağıyla şekil verip mutlaka yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin.

"Etrafı un oldu ama.." diye dert yanmayın çünkü tarif böyle 😂 Bunlar pişmiş halleri😍

Kürdan yardımıyla pişmiş olduklarını anlayınca fırından alıp tamamen soğutun. Başka bir yerde glazürü için gereken malzemeleri iyice karıştırın ve soğumuş olan kurabiyelerin üzerine sürün. Yine fırına verin. Yaklaşık 5-6 dakika kadar fırında tutmanız yeterli olacaktır. Bunu yapmamızın amacı glazüründeki çiğ yumurta akının pişmesini sağlamak.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Elinize sağlık, teşekkürler, harika bir tarif olmuş
Kurabiyeyi severim. Bu tarifte eklemek istediğim lezzetler arasında. Denemedim. Genelde vanilyalı kurabiye ya da zencefilli kurabiye yaparım. Ama bunu denerken kendimce bişeyler katıcam içine. Güzel gözüküyor afiyet olsun
Sen müthiş bir annesin beni de nüfusuna alırmısın
Ellerine sağlık
Koptum yaa😂😂 Teşekkürler 🌟
Rica ederim
Farkı nedir kakaolu kurabiye den
Not: sizin elinizin lezzeti hariç sorum 😂🤔
Dışına sürülen glazür farklı bir aroma katıyor. Dışı kıtır içi yumuşak..😊😂
En sevdiğim olsa da gömsem 😂
Müthiş ellerine sağlık
Teşekkürler. Arada sesin çıksın be😂 Öldün sandım köyümüzü bırakıp filan..
Yeni köy inşası yapıyorum 🤣
Benim sesim çıkarsa kargalar peynir bulamaz🤣🤣
Ben kargaları dinlemekten sıkıldım. Senin sesin daha iyi be😂 Valla katlanırim sesine.. katlanamayan bavulunu toplayip gitsin köyden.. 😂
🤣🤣tamam uzaklara uçma kuşum şarkısını soylucem
Tamamdır orkestra hazır ses ver bakim... o la la laaa😂😂 Müthiş bir ses.. 😂
Lala immmm lalalla mmm lalala lalalalak
Naughty boy lalalal 🤣🤣
Şu anki ruh halimi en iyi anlatan şarkıyı buldun😂😂 Teşekkür ediyorum 🌟
Ruh halin uçuyor 🤣
Sen de mi fark ettin😂 tüh ya çaktırmamak için çok uğraşiyordum da neysee😂😂
Ne oldu aşık mısın :d
Ya delirme be ya aşk ne? Aşka inaniyor musun diye bir sor hele.. kederliyim ama nasıl bir keder biliyor musun; beni durgun denizlere benzetip insanların aşık olduğumu sandığı bir keder.. çay koy geliyorum üzerimdeki kederi atmam gerek.
🍵☕yeşil çay siyah çay kederini ultra üzerinden atmanı sağlayacaklar 🤭
Naptın be ya ikisini içsem hepten giderim öbür dünyaya😂
Bir şey olmaz ben etkisini azalttım öbür dünya rüyası göreceksin sadece hepsi bu kadar
Tamamdır o zaman 😂😂
O zaman afiyet olsun 👌🤭
Teşekkürler 😎
Kurabiyeleri zaten kendin yapmışsın beni yormadığın için teşekürler 🤣
Allahım Yarabbim ya ne demek😊😂
Üç beş tane gönder de yiyelim 🤣
Ayıp ediyorsun hepsini göndereyim köydekilere de verirsin😂😂
Tamam olur hep böyle ol çayımızı iç 🤭🤣
😂😂 olur
🤣🤣aferin Hint köylüleri seni sevdi renk festivalinde seni boyayacaklar
Ahh bende o festivali bekliyorum ya. Selamlarimi gönder onlara😊😂
Tamam daha çok beklersin 🤣
Ee bunun kakoolu kurabiyeden ne farki var
Dışında glazürü var.
İç malzemesi nerdeyse aynı ama.
İlk defa kek kurabiye diye bir şey duyuyorum. :) Neyse tadı iyi olsa bari.
Yapmaya gözüm almıyor 😂
iktisatlı Türk kadını
İyi amaaa
...
...
Markette un yok?
bunu anneme derim, dener :D sağ ol :D
Afiyet bal. seker olsun
Ellerinize sağlık.
Ellerine sağlık 🌺
Siz bayanlara kalmış birşey
Müthişş