Deniyor

Sadece 2 Malzemeyle Sıcak Çikolata Yapmaya Ne Dersin?

İyi günler

Sıcak çikolata hiç şüphesiz yağmurun yağdığı zamanlarda canımızın çektiği bir içecek.. Özellikle o yağmur sesini dinleyip battaniyeye sarılıp sıcak çikolata içmenin keyfi ve huzuru başka hiçbir şeyde yok. Peki evde sıcak çikolata kalmamışsa kendimiz yapamaz mıyız? Yaparız tabi😊 Buyurun tarife:

🍵Sadece 1 bardak süt ve 1 yemek kaşığı Nutellayı cezveye alıp kaynayana kadar karıştırın.

🍵Kaynadıktan sonra en sevdiğiniz bardağa aktarıp afiyetle için.

Sadece 2 Malzemeyle Sıcak Çikolata Yapmaya Ne Dersin?

Üzerini dilerseniz marşmelo (tam yazılışını bilmeyen ben😂) ile süsleyebilirsiniz.

Sadece 2 Malzemeyle Sıcak Çikolata Yapmaya Ne Dersin?
Cevapla