Merhaba üyecanlar :)
Hep yemek tarzı bence yazdım bu kez de tatlı tarifi vermek istedim, umarım beğenirsiniz:)
Malzemeler

- 3 yumurta
- 1 su bardağı toz şeker
- 1 su bardağı süt
- 1 şu bardağı yağ
- 3 kaşık kakao (bitter tadı versin istiyorsan artırılabilir)
- 1 paket kabartma tozu ve 1 çay kaşığı karbonat
Sos
- 1 su bardağı süt
- 3 kaşık toz şeker
- yarım çay bardağı sıvı yağ
- 2 veya 3 kaşık kakao
Hazırlanışı

Öncelikle yumurta ve toz şekeri çırpıyoruz

Sonra diğer malzemeleri de katıp karıştırıyoruz

Yağladığımız tepsiye döküp önceden ısıtılmış fırında 180 derece sıcaklıkta pişiriyoruz.
Sosun yapımı

Ben sosunu hamurdan değil de ayrı yapılmasından yanayım yumurta da kokmuyor böylelikle :)
Tüm malzemeleri karıştırıp ocağa alalım

Tam kaynatmaya gerek yok ısınması yeterlidir.:)

Pişen kekimizi dilimleyip sosu üzerine gezdirerek döküyoruz.

Döktükten sonra da isteğe göre süsleyebilirsiniz.
Sonuç


Islak kekimiz çayın yanına servise hazırdır.
Beğenmeniz dileğiyle :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar