90'ı yıllarda çocuk olmuş hemen herkesin hatırlayacağı bu efsane lezzetlerden bakalım kimler hangilerini hatırlayacak?
Taç Kraker

Tuzlu krakerlerin kralıdır kendisi. Açlık yatıştırmada üzerine yoktur. Biraz yağlı olması dışında muazzam bir lezzetti.
Bumbo

Var mı eski paketi hatırlayan? Hayvanları farklı şekillerde ısırarak yemek apayrı bir keyifti.
Cino

Bu benim enlerimden biridir. Kayısılı ve portakallı seçenekleriyle gönüllerimize taht kurmuştu.
Cim tart

Bunu herkes hatırlamaz. Çok kısa kaldı piyasada ama tadını bilen ve hatırlayanların hala gözleri dolar.
Pop Tip

Bir dönemin en cool kutulu şekeridir kendileri.
Sulugöz

Bakarken bile gözleriniz yaşarıp yüzünüz ekşidi mi? Bunun kadar yoğun tadı olan sakız bir daha çıkmadı.
Capri-Sun

Önce hüplet, sonra gümlet sloganını hatırladınız değil mi?
Mino

90 tane falan vardı içinde yanlış hatırlamıyorsam. Üşenmeyip saymıştım ve hepsini tek seferde ağzıma atmıştım.
Toybox

İçinden oyuncak çıkan karizmatik paketli sakızdı.
Leblebi tozu

Hala hayattaysak şanslıyız, şunları içimize çekmekten kendimizi alıkoyamazdık.
Daha saymakla bitiremeyeceğimiz nice ürünler vardı elbette ama onları da sizlere bıraktım. Bumbo, Cino falan hala var. Taç kraker de varmış, bugün alıp az önce tattık ve tadı hala çok güzel. Zaten onu yerken aklıma geldi bu benceyi yazmak. O yılların her ürününü koysak sayfalar yetmez. Siz en çok hangisini veya farklı olarak neyi severdiniz?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar