Ünlü Şeflerin Değil, "Oy Ben Seni Isırırım" Diyeceğiniz Ninelerin Yemek Yaptığı Minnoş Bir Restoran!

Yemeğe gittiğiniz bir mekanda atmosfer, servis ve fiyatlar oldukça önemlidir. Ancak en önemlisi ise yemeklerin lezzeti olacaktır. Özellikle gittiğiniz mekanda yemekler tıpkı evinizdeymiş gibi hissettiriyorsa, işte o zaman tadından yenmez o yemek. New York'ta bulunan bir restoran yemeklerini hünerli ninelere teslim ediyor. Ünlü şefler yerine her gün bir başka şef nine geliyor ve kendi kültürüne ait yemekler hazırlıyor burada!

ABD'de bulunan bu restoranda yemek yapanların hepsi yaşlı ve hiçbiri aşçı değil

Oy tontonum benim ya! Ne kadar tatlı bir büyükanne :)
Oy tontonum benim ya! Ne kadar tatlı bir büyükanne :)

Aşçı olmayabilirler! Ama işlerini çok iyi yaptıkları kesin. Zaten yediğiniz yemek güzelse, mekan samimi ve hijyenik ise daha ne olmasını istersiniz ki?

Restoran sahibi Jody Scaravella ilk olarak gazeteye ilan verdi. İtalyan mutfağından yemekler yapacak yaşlı nine arıyordu!

NATO aşireti :)
NATO aşireti :)

Tabii bu böyle devam etmeyecekti. Bu sadece başlangıçtı!

Sonra İtalyan nine ile devam etmek yerine farklı ülkelerin nineleri kadroya dahil edildi!

Peynir deyin
Peynir deyin

Fena mı oldu? Hayır, çok isabetli bir fikir olmuş.

Bir gün İtalyan nine geliyor ve İtalya mutfağından yemekler yapıyor. Diğer günler sırası ile Fransız nine, Alman nine, İngiliz nine, Filipinli nine ile devam ediyor...

Oy anam benim :)
Oy anam benim :)

Her gün farklı bir ülkenin yemeği yapılıyor.

Onlar kocaman bir aile oldular!

Maşallah size
Maşallah size

Araları çok iyi. Zaten Avrupa insanı medeni olur. Barbar olmazlar...

Nineler birbirlerini çok seviyorlar ama iş mutfağa gelince aralarında tatlı bir rekabet oluşuyor!

Oyş yerim
Oyş yerim

Herkes en iyi yemeği yapmaya, kendi ülkesinin lezzetlerini ön plana çıkarmak için üstün çaba harcıyor.

Müşteri potansiyeli oldukça yüksek! Birçok ülkeden insanlar arıyor bu şirin mekanı. Rezervasyon yaptırmak, samimiyeti tatmak istiyorlar!

Ne vereyim abime :)
Ne vereyim abime :)

Türkiye'de gastronomi illerinde ikamet eden (Hatay-Gaziantep vs) ninelerin bir araya geldiği bir restoran olsaydı nasıl olurdu? Görüşlerini bizlerle paylaşmaya ne dersin? 😊

#DenizBey

Ünlü Şeflerin Değil, "Oy Ben Seni Isırırım" Diyeceğiniz Ninelerin Yemek Yaptığı Minnoş Bir Restoran!
Cevapla