Kabul edelim; bazı şeyler bizi çok şaşırtıyor! 😳 Şaşkınlığımızı üstümüzden atmak için denemek ve ka
Yeme & İçme Karşılaştığımızda Şaşkınlığımızı Gizleyemeyip “Bu Da Olur Mu?” Dediğimiz 6 İlginç Şey (Sayfa 5) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 410 Karşılaştığımızda Şaşkınlığımızı Gizleyemeyip “Bu Da Olur Mu?” Dediğimiz 6 İlginç Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
PrenssizPirenses Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Yoğurttan tatlı oluyor ya sanki bence heralde 😳 0 0 Yorumla
Poiuylmjhgfdsa Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Yorgun olunca yer duzgun olsun yeter uyumak 0 0 Yorumla
TurkishWoman Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Yoğurttan tatlı neden olmasın ki hemde nefis olur 0 0 Yorumla
WetWater_ Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Çok güzeel favorim yeni çıkan limonlu cheesecake 0 0 Yorumla
Sendeyince Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl hayat çok garip böyle anlarda hayatı sorguluyorum 0 0 Yorumla
canfk Takip Et Master Yaş: 24 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 718 cevap paylaştı. Emeğine sağlık 5. Lezzet favorim 0 0 Yorumla
Aliistanbul3455 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 438 cevap paylaştı. Hayat bu neöıkaracagı belli olmaz 0 0 Yorumla
sirinafroditt Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl 2. ve 6. çok mantıklı yani 2. çok güzel bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
606Cevap
Bİr araba iki karavan çekiyordu şaşırmıştım
Yastık mükemmmeeellll
Yoğurttan tatlı olur mu?
Yogurttan tatli mi olur 😂😁
Yoğurttan tatlı oluyor ya sanki bence heralde 😳
Uyku yastığı ii miş. :)
Yoğurttan tatlı olur ☺
Uyku yastığı muhteşemmiş :)
Çok güzel olmuş emeğine sağlık...
Eline sağlık güzel bence
şu kaşları rahat bırakın artık
Elinize sağlık güzel olmus
Işıklı makyaj efsane. :D
bu gözler daha neler görecek bakalım :/
Tabisi limonlu chesscake
demekki oluyormuus :D
Değişik bir şeye benziyor merak ettim doğrusu
Hepsi birbirinden güzel!
1 ve 2 ilkbaharı andırıyor
Denedim aslında hiçte fena değil ☺️
Artık ben hiç birşeye şaşırmıyorum
24 ayar yüz maskesi mi agffgahgf
Yorgun olunca yer duzgun olsun yeter uyumak
Yoğurttan tatlı neden olmasın ki hemde nefis olur
led ışıklı makyajda neymiş ya
Çok güzeel favorim yeni çıkan limonlu cheesecake
orman meyveli olanina bayiliyorum
Yemedim çok patlattı m
Yok artık bunlar ne böyle ya :D
uyuma yastıgı iyiymiş :D
Uyku yastığı süpermiş
hayat çok garip böyle anlarda hayatı sorguluyorum
yoğurt ve robot normal diğerleri gereksiz
Şu yastıktan istiyorum!
#devilschild
Led kaşlar fenaymış 😂😂
Çok şaşırtıcı gerçekten ☺
Şu uyku yatığı tam benlik 🤣
yogurttan mutgıs olur be tatlıı
Deneceğim, teşekkürler.
hepsı den güzelı yourtan tatlı mmmm<))
Emeğine sağlık 5. Lezzet favorim
Hayat bu neöıkaracagı belli olmaz
Led li kaş ne ya😂 bağcılar şahini gibi
yoğurttan tatlı olur.
2 baya iyiymis yalnız.
insan oğlu deliside var velisi de
Daha neler duyacağız acaba 🙃
Hafif tatlılar her zmn tercihin👍👍
Saç dövmesi çok saçma ya
Led ışıklı kaş ve saç dövmesi ne saçma
Altın cilt maskesi interesting
ilk başta gördüğüm kaşlar hiç güzel değil.
2. ve 6. çok mantıklı yani 2. çok güzel bence
Eyvallah deniyeceğim.
yaş geçtikçe aynaya bile bakmaz oldum valla
Ben artık hiçbir şeye şaşırmıyorum
çok ilginç asdnfjsdfbn
Deneyelim bakalım nasıl
Orman meyveli güzel bu arada
Limonlu cheesecake 😍