Kabul edelim; bazı şeyler bizi çok şaşırtıyor! 😳 Şaşkınlığımızı üstümüzden atmak için denemek ve ka
Yeme & İçme Karşılaştığımızda Şaşkınlığımızı Gizleyemeyip “Bu Da Olur Mu?” Dediğimiz 6 İlginç Şey (Sayfa 6) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 410 Karşılaştığımızda Şaşkınlığımızı Gizleyemeyip “Bu Da Olur Mu?” Dediğimiz 6 İlginç Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
ekinekin Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 343 cevap paylaştı. yazı için tşkler başarılı olmuş devamını bekleriz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
606Cevap
cikolatalisi cokkk iyi
Deneceğim, teşekkürler.
Bu hayatta her şey olur. Hiçte şaşırmam
Ledli kaş degisikmis😁
Neler varmis oyle ya 🙈
Maske çirkin gezerim yine o parayı vermem
Led ışıklı makyajı görünce yok artık dedim.
Uyku yastıgı supermıs yaa almak lazm 😄😄😄😄😄
Yastık ve robot güzelmiş 😅
Hepsini daha ilk defa gördüm.
yoğurttan tatlı olur.
insanoğlu boş durmuyor
Elinize kollariniza saglik
Temizlik robotu cok iyi 😊
Güzel olmuş eline sağlık
daha neler olacak bakalım
Güzel paylaşım denemek lazım
uu led ışıklı kaşlar jssjsj
yazı için tşkler başarılı olmuş devamını bekleriz
Chasecake lisini denicemm
Limonlu cheesecake hastası oldum resmen
Eline sağlık güzel olmuş
Artik hicbirseye sasirmiyorum
Limonlu chessecake😋😋
Altin maskesi iyiymis 😃
deniycem değişik bir tat gibi
Tatlı yemediğim favorim yok :)
Dahaa neler şaşırtacak biziii 🤭
Saç dövmesini sevdim :)
Küçücük şeyler yüksek fiyatlı değildir umarım 😁
Bu da olur mu ya?
Çok ilginç
Yastıktan istiyoruuum :D
Ekşi bir tat var mı ki yoğurttan dolayı
Yoğurttan tatlı olurmuş:))
Güzel çalışma olmuş emeğine sağlık
Harika bir bence olmus 😊
Thepsi güze önemli olan en güzeli 😄
Emeğinize sağlık 💜🍉
Denemedim deniyim bir
Elinize sağlık güzel olmuş
güzel paylaşım olmuş elinize sağlık
çikolata parçacıklı olan efsanee
Guzel bir paylasim👍
Bence bağzı şeyleri abartmamamk lzaım :D
Teşekkürler eline sağlık
Altından cilt bakım maskesi... Peki.
kadınlar işte ne diyelim :D
Besinciden istiyorum :D
farklı bir bilgilendirme olmuş, teşekkürler...
Yoğurttan tatlı oluyormuş
O kadar çok yenilik oluyorki artık şaşırmıyorum.
Hala denemedim, en çok hangisi beğenilir? 😊
1-2 yakında görürüz :(((
Danissimo güzel galiba
1deki kız lasvegas gibi ışık saçıyor mübarek
Harika bir tadı var ben bir günde 15 tane yiyorum
Cok guzel tatli yedim
Eline sağlık renkli olmuş.
Yoğurttan bal gibide tatlı olur
Başımıza bu da mı gelecekti