Merhabaa 🌸
Şöyle bir gün batımında bisiklet turu yapmak aşırı keyifli olurdu ❤️
#YazBurada

Merhabaa 🌸
Şöyle bir gün batımında bisiklet turu yapmak aşırı keyifli olurdu ❤️
#YazBurada

Bisiklet sürmeyi aşırı seviyorum ya.. Önceden çok sürerdim ama araba aldığımdan beri kaç senedir hiç sürmedim. Dün kuzenimin bisikletini gördüm de, ver 1-2 tur atayım dedim dfghfdgh cidden özlemişim. her an çıkmak isteyebilirim :D
Bende bisiklet sürmeyeli uzun zaman oldu çok istiyorum ama imkan yok
İlk olarak bisikletim yok olsa da sürebileceğim güzel bir ortam yok 😊
Evet Şehir Dışı olsa Çok Güzel Olur ama Fazla Issız Yerler Olmasa İyidir 😅 Malum İnsanın başına ne geleceği belli Olmaz Şeytanlar İnsanları Tek başına olduğu yerde yani ıssız ortamda ele geçirmeyi fırsat Bilir Ama Tabi neden bunu Yapamıyor Çünkü Rabbimiz Koruyor Bizleri 😊 Allah Öyle Çok Sonsuz Merhamet Sahibi ki Bizler insan Olarak ne Kadar Nankörlük yapalım günah haram İşleyelim ama Allah yine Koruyor Kuluna Son nefesine kadar Tövbe Şansi bırakıyor
İzmir-Bostanlı
Süpermiş
Ayyy harika olurdu
Cevap
39Cevap
İstemezdim
İsterim 🙂
Kimle çıkıyoruz?
Ben ara ara başka bir iki tekerle yapıyorum bu etkinliği
İkimiz KS de ki tüm bisiklet severleri toplarız bence 😅
Sen bisiklet ben motor severleri toplayabilirim çünkü benim bisikletim yok 😩🙂
Günbatımına takılmam bana eşlik edebilecek biri olsun her zaman bine bilirim.
Tek bir ayrıntı var yanlız.
Ben yol bisikleti kullanıyorum.
En yakın mesafe 100 km.
😁😁😁😁
Çok imkansız bir şey gibi sorulmuş nedense, yaşadığınız yer trafiği bisiklete uygunsa gayet mümkün
Çıkıyoruz zaten. Büyük bir olay değil.
Bence öyle.
Bence de... Değil😁
Pikiii
Gıcıklık yaptım, sinirlensenee
Noo 😅
Reklamcı...
keşke sürmeyi bı öğrenebilseydim...
Aslında kolay ama pratik yapman lazım sürekli.
umarım bir gün öğrenirim çok özeniyorum öyle bisikleti turlarına 😔
Baya eğlenceli oluyo 2-3 kişi ile
isterdim
Evet Çok güzel bir duygu :)
İsterdim valla super olurdu
Bisiklet değil de motosiklete okeyim
Nadirende olsa sahilde çok keyif alıyorum
Evet isterim yapmayalı uzun zaman oldu
yok mu böyle adam akıllı bisiklet surecegim biri
motosiklet olursa olur bisiklet yoruyor hava sıcak
Ve seninle , ne kadar güzel olurdu
Yok ben tekne turuna çıkmak isterim o saatlerde
Hoş olurdu, isterdim.
Güzel aktivite de bunu yapacak sevgili yok işte.
Akşama doğru çok güzel oluyor. Evet isterdim
😂 Artik motorlu tasitlar daha cok tercihim
En sevdiğim aktivite 🥳
Sen bisiklet kullan ben akülü araba olur mu
Ah cok isterdim ama yanimda biri olsaydi
Bunu zamanında çok yaptım ve güzel oluyor.
Ben isterdim çok
Bende bendee
Beraber yapma şansımız olsa keşke 😅
Seleye oturunca agiriyor her yerim istemem
Evet seninle cok güzel olurdu
Yalnız çıkmam ben sıkılırım
Sizinleyse neden olmasın 🤩
teleskop ve fotoğraf makinam olursa daha iyi olur
Tabiki
İsterdim
Yap bakayım gerçekten öylemi vizede söyle ama
Güzel olurdu ☺️
istemem
Kulağa hoş geliyor olabilir
Hayır istemezdim
İstemem
İsterdim
Tabiki sevgilimle bisiklet gezisi çok iyi olurdu
Sevmem ki
güzel olurdu
Ewwt cok severim
Doğada bisiklet sürmek gibisi var mı?
Tabiii
sevgilimle isterdim
Cıks uyuyacağım
İsterdim
Hemde çok
Güzel oluyor
Evet isterdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?