Tatil & Seyahat Bisikletle seyahat etmek ister miydiniz? Pnrakgl Takip Et Guru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor İtalyada bir aile bisikletle dunya turuna çıkmışlardı.8 ülke gezerek en beğendikleri ülke Türkiye olduğunu söylemişlerdi.sizde bisikletle seyehat etmeyi sever misiniz? Güncellemeler+1 yıl super soru 💖 Bisikletle seyahat etmek ister miydiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
VOLKANİNANMAZ Takip Et Bilge Yaş: 39 +1 yıl İsterdim ben hava güzel olduğunda bisikletle geziyorum 1 2 Yorumla Pnrakgl +1 yıl cok iyi yapiyorsunuz 😊 Yorumla VOLKANİNANMAZ +1 yıl teşekkürler Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl İmkanın olacak ve zamanın bunun içinöyle olmaz yani bizim ülke de zor tatilin bile sınırlı:) 1 0 Yorumla
Marjitig Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Valla yapana saygi duyuyorum ama benim icin cok yorucu. Ucaga atlayip gitmeyi tercih ederim :) 1 4 Yorumla Pnrakgl +1 yıl valla bende zor is 😂 Yorumla Marjitig +1 yıl Haha aynen oyle :) ama yapanlara da helal olsun diyorum Yorumla Pnrakgl +1 yıl bende valla 😂 Yorumla Marjitig +1 yıl :) Yorumla
redork Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 91% +1 yıl Nereye 1 2 Yorumla Pnrakgl +1 yıl turkiye turu mesela 😊 Yorumla redork +1 yıl Yok kalsin Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı. Çok seviyorum 🥺 1 4 Yorumla Pnrakgl +1 yıl insallah sizde hayalinizi gerçekleştiriniz Yorumla myd1oez +1 yıl Şehiriçi şehirlerarası yapıyorum şimdilik 😎 Yorumla Pnrakgl +1 yıl o bile yeter Yorumla myd1oez +1 yıl Yeterli tabii ki ama kafası kırık biri denk gelmedi yalnız biraz sıkıcı olabiliyor Yorumla
Gizoooooo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 487 cevap paylaştı. evet 1 0 Yorumla
97Kerim97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 624 cevap paylaştı. Boş boş işler yine 0 7 Yorumla Pnrakgl +1 yıl neden bos olsun Yorumla 97Kerim97 +1 yıl neden dolu olsun sacma yani bunu yapmak Yorumla Pnrakgl +1 yıl insanlarin gorusleri ayrı bisiklet surmek bir spordur bunj meslek halinde yapanlarda var eglenenlerde sahsen kendi adima cok seviyorum Yorumla 97Kerim97 +1 yıl Sevebilirsin bisiklet binmek kötü değil de 8 ülke gezmek anlamsız boş iş olur. Yorumla Pnrakgl +1 yıl onlara gore zevkli sanirim Yorumla 97Kerim97 +1 yıl Sen olsan yapar mısın iddaa ediyorum yapmazsın. Yorumla Pnrakgl +1 yıl vaktim olursa yaparim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İsterdim ben hava güzel olduğunda bisikletle geziyorum
cok iyi yapiyorsunuz 😊
teşekkürler
İmkanın olacak ve zamanın bunun için
öyle olmaz yani bizim ülke de zor tatilin bile sınırlı:)
Valla yapana saygi duyuyorum ama benim icin cok yorucu. Ucaga atlayip gitmeyi tercih ederim :)
valla bende zor is 😂
Haha aynen oyle :) ama yapanlara da helal olsun diyorum
bende valla 😂
:)
Nereye
turkiye turu mesela 😊
Yok kalsin
Çok seviyorum 🥺
insallah sizde hayalinizi gerçekleştiriniz
Şehiriçi şehirlerarası yapıyorum şimdilik 😎
o bile yeter
Yeterli tabii ki ama kafası kırık biri denk gelmedi yalnız biraz sıkıcı olabiliyor
evet
Hayır 😒
Boş boş işler yine
neden bos olsun
neden dolu olsun sacma yani bunu yapmak
insanlarin gorusleri ayrı bisiklet surmek bir spordur bunj meslek halinde yapanlarda var eglenenlerde sahsen kendi adima cok seviyorum
Sevebilirsin bisiklet binmek kötü değil de 8 ülke gezmek anlamsız boş iş olur.
onlara gore zevkli sanirim
Sen olsan yapar mısın iddaa ediyorum yapmazsın.
vaktim olursa yaparim